esmaspäev, 15. juuni 2009

I wanna go where the people go

Kui keegi arvab, et tuleb mingi pikk jutt Rabarocki kohta, siis arvake uuesti. Need, kes seal käisid, teavad, mis oli. Need, kes ei käinud, ei tea, millest nad ilma jäid. Parem ongi :D

Kõiki artiste peale Gary Numani nägin. Sorry Gary! Vähemalt kuulsin mõnda lugu. Mulle jäi mulje, et tänavune oli artistide poolest üks lahedamaid festivale. Jääb üle ainult järgmist oodata ja loota, et ikka tuleb järgmine.

Mina olen sinikaid täis ja kael on siiamaani väsinud. Static X-i ajal löödi mind lausa hingetuks, nii et läksin telklaagrisse õlut jooma :)

Mu vend armus KMFDMi ja Ladytroni. Mina armusin uuesti The Wildheartsi :) Anthraxi nägin ka ära, nii et kõik on korras.

Kuna teisel päeval ilusti vihma sadas (Ma olen veelgi rohkem kindel, et selles on süüdi mu vend :D) siis jäi inimestest sinna Järvakanti maha üks mudaplats. Mõni lasi muda peal ligu, teised "ujusid" kohalikus "jõekeses", mis tee peale tekkis. Üks tüüp sai selle eest pärast 500 :) Naersime uue tuttava M-iga, et peaksime riided seljast kiskuma ja mudamaadlust alustama. Meil oleks publikut ikka olnud.

Teise päeva lõpus mõtlesin juba, et ime on sündinud ja ei mingeid nokastanud jobusid. Kui telki kokku panema läksin, õnnestus telkla värava ees mingi seltskonna koperdada. Üks tüüp tahtis mind suudelda. Ta kood pidi olema 47. Sõber üritas teda veel aidata ja ütles, et tüüp näeb välja kui Jude Law. Noh, andke andeks, aga ma polnud vist piisavalt täis, et seda sarnasust näha :D Pealegi pole see Jude Law nii ilus midagi :)

P.S. Mu telk ei pea eriti hästi vett :(

2 kommentaari:

  1. Hehe... ma ei kujuta hästi ette, kuidas ma seal mudas liikunud oleksin (nägin mingeid piltex)) kuna mul ju vaid riidest jalatsid x)

    VastaKustuta
  2. irw... sa peaksid mu tenniseid nägema :D

    VastaKustuta