teisipäev, 9. juuni 2009

10 asja, milleta ma elada ei suuda

1. Muusika. Ma ei suuda muusikata olla. Vahel on vaja vaikust, aga enamasti on vaja mõni muusikapala mängima panna. See teeb tuju kohe paremaks. Alternatiivina sobib linnulaul ka :)

2. Tee. Siin mõtlen ma rohelist teed ja taimeteed. Kui ma seedeprobleemide puhul naistepuna ja palaviku korral nurmenuku teed juua ei saaks, poleks mind enam olemas. Iga õhtusöögi lõpetab tass rohelist teed ning samaga alustan ma igat uut päeva.

3. Raamatud. Ma jumaldan lugemist. Pole midagi mõnusamat kui raamatuga tugitooli pugeda. Mõnus on lugeda biograafiaid ja eneseabiõpikutest saab nii mõndagi kõrva taha panna. Raamatute puudusel kõlbavad ka ajakirjad ja ajalehed.

4. Käsitöö. Kudumine, heegeldamine, tikkimine, õmblemine. Vajadusel ka ehete kallal nokitsemine. See on minu lõõgastus. Pealegi meeldib mulle käegakatsutav tulemus :)

5. Jäätis. Kõige parem on jäätis siis, kui see on natuke sulanud. Võin olla natuke imelik, aga vaniljeplombiirist paremat jäätist ei ole.

6. Minu kass. Loomaarmastajana tunnen temast isegi puudust, kui ära olen :D Vahel on tunne, et võtaks ta kaasa, aga ei taha looma piinata. Ise olen end ikka rohkem koerinimeseks pidanud, aga kolmeaastase kiisu omanikuna ei saa ma seda enam väita.

7. Tume/mõru šokolaad. Mida mõrum ja tumedam, seda parem.

8. Kunst. Jumaldan igasugust kunsti. Loen selleteemalisi raamatuid. Koolis oli ikka kunstiõpetus lemmiktund või siis kunstiajalugu. Eks sügisel saab seda viimast veel kuulata :) Näitustel käimine on loomulikult omaette tegevus. Kõige südamelähedasemaks on kujunenud fotograafia ja moekunst. Pole siis imestada, et mulle pildiraamatud ja Fashion TV meeldivad.

9. Looming. Kui ma ennast välja elada ei saa, olen perses. Mu luuletused, pildid, joonistused. See kõik on minu elu osa ja ilma selleta ma ei saa. Kõige paremad ideed tulevad ikka kõige imelikemates kohtades ning selle vastu ei saa ma midagi teha. Praegugi keerleb peas ühe fotosessiooni mõte. Ainult valgustusest tuleb veel mõelda ning siis saabki see teoks ;)

10. Jalutuskäigud loodusesse. Kui ma loodusega kontaktis olla ei saa, lähen hulluks. Äkki olengi looduslaps?


Nimekirjas pole perekonda ega sõpru. See, et nendeta elada ei suuda, on minu arvates iseenesestmõistetav. Liiga palju üksi olla pole kasulik.

1 kommentaar:

  1. nüüd ma tea, mis su lemmik maius on x) somehow olen selle varem endal kõrvust mööda lasknud, aga hetkel mõtlema hakates nagu meenuks, et oled seda ka varem maininud xD

    VastaKustuta