reede, 19. juuni 2009

10 asja, milleta ma elada suudan

1. Lagrits. Mitte ei saa aru, miks inimesed selle jama kohta maiustus ütlevad. See on ju vastiku soolaka maitsega. Pealegi on see tavaliselt mingi kõva junn, mida küll närida ei viitsi. Öäkk!

2. Mehhiko seebikad. No ausõna. Ma ei suuda enam ühegi Maria või Alma vms "elulugu" vaadata. Kas siis tõesti pole midagi paremat telekanalitel näidata ?Vabandage, aga kaua sa ikka ühte ja sama jama erinevate nimedega vahid. Pealegi on neil seal näitlejate põud ka. Kogu aeg samad näod. Happy end, happy end...

3. Hernesupp. Jah, minu vastlad on ilma hernesupita. Ma ei saa sellist rohelist plöga ikkagi süüa. Võib-olla on tegu lihtsalt sellega, et see meenutab mulle okset ja okse on miski, mis seostub mulle toreda buliimiaga (või jubeda joominguga).

4. Margariin. Ma eelistan võid. Tavaliselt kasutan ma seda ka imevähe. Ma ei tea, millest see tuleb. Võib-olla on selles süüdi see, et vahel saab ka kodust võid. Sellest pole midagi paremat. Määrdemargariinid pole seda ammugi xD On ainult 1 asi, miks margariini vaja läheb, ja see on küpsetamine. Kuigi paljud asjad tehakse ka sel puhul võiga :)

5. Päikesepõletus. Jah, tavaliselt olen selles ise süüdi, aga see ei välista seda, et ma suudan ilma selleta väga hästi elada.

6. Soome turistid minu käest teed küsimas. Sorry, aga ma EI SAA soome keelest aru. Kui see tähendab, et ma olen väärakas, siis las olla.

7. Mind ahistavad perverdid. Ma suudan rahumeeli elada ka ilma selleta, et keegi mu tagumiku rabaks, patsutaks või mu tisse krabada üritab. Loomulikult suudan ma elada ka nende jobudeta, kes mokk töllakil mind kogu aeg jõllitavad.

8. Ahelkirjad. Mu suhtumist ahelkirjadesse peaksite juba teadma. Seega, ÄRGE SAATKE NEID MULLE!!!

9. Cosmopolitani testid. Ei, ma ei tunne vajadust mingi naisteajakirja teste täita. Ka isegi koos sõbrannadega mitte. See oli naljakas võib-olla siis, kui puberteet hakkas ja kõik jube naljakas oli. Tõesti, see läks ruttu üle.

10. Hommikused uudised. Ma olen niigi piisavalt depressiivne, mul pole vaja igal hommikul kuulda, kui perses see ilmaelu ikkagi on. Tegelikult pidigi positiivsem olema see, kui hommikul hoopis oma lemmikmuusikat kuulad. Eks ta nii ole.


6 kommentaari:

  1. Sry, mulle meeldib lagrits (AA)

    mind ei huvita kas on või või margariin... peaasi et võileib valmis saaks x)

    hehe... ega minagi soome keelt oska... heal juhul oskan eesti keelt :D

    hehe... mind ikka lubad veel enda ligi we x) i tend to hug ^^,

    VastaKustuta
  2. mai riäksõns ätt joor põust.

    @nr1. Vaiki sa õnnetu! sa ei tea mis tunne on lagritsat ainult soome televisioonist näha ja paar aastat hiljem mõista, et see ei kõlba süüa.

    2.ma arvan et sulle kuluks ära topeltannus mingist tahmanägu, äkitse siis hakkakd kõrgkultuurist lugu pidama!

    3. Õigust räägid,hernesupp on meestele- peeretav naine on ebaeetiline!

    4. nõustun, kui söögitoru korras on siis ma ei näe mingit põhjust margariini kasutamiseks. Sama käib või kohta...

    5. ei ole sellise asjaga kokku puutunud,tavaliselt ma näen juuni lõpuks välja nagu keskmine türklane, juhtub kuidagi...seega jäägu sulle su arvamus, et ilma päikesepõletuseta on võimalik elada, tegelikult naguinii ei ole...

    6. Ole rahulik, pole sa mingi väärakas, isegi soomlased räägivad soome keelt ainult sellepärast , et neil peale sündimist naguinii midagi asjalikku öelda ei ole...mõni ei saa sellest staadiumist elu lõpuni edasi.

    7. VALETAD! Ükski naine ei suuda elada niimoodi , et keegi ta...eee...strateegiliselt tähtsates kohtades asetsevaid....eee...soole omaseid ja ...eee...erinevusi...eeee....esilekerkivaid
    ...eee...kaudne seos seksiga...eee..damn , im lost right now.
    anyway VALETAD!:D

    8. See on sinu põhiseaduslik õigus!Peamine neist kõigist.

    9. Peris nii ka ei maksa öelda, cosmo testid on äärmiselt hariv materjal, mitte, et ma sihtgrupp oleks või mitte, et ma mõnda neist täitnud oleks, aga siiski...

    10. zaglasjen, hommikuti ma naguinii vihkan kogu ilma ja mul pole maailma vihkamisväärsusele enam rohkem tõestusi vaja...

    Äras panes täheles, on lauba hommik ja ma põen peavalu mille esilekerkimise tingis üüratu kogus alkvagooli...

    VastaKustuta
  3. Mis mõttes, et lagrits ja cosmo testid.

    VastaKustuta
  4. to Hixi: kallista mind, palju tahad ( kui sa just lesbi ei ole :/)

    to Cleitus: ei valeta, ma suudan rahumeeli elada ka selleta, et kõik mind käppida tahavad. mulle piisaks ühest ka :P

    to Gerd: ses mõttes, et need võivad vabalt olemata olla

    VastaKustuta
  5. ma lugesin su vastusest välja ehtsa vihje, et ma pean nüüd kusagilt valge hobuse varastama
    ja sind käperdama tulema...
    am i right?

    VastaKustuta
  6. parem oleks, kui sa hobusega ei tuleks :D mu õele meeldivad hullult hobused :P

    VastaKustuta