kolmapäev, 6. detsember 2017

Terminaator @ Africa

November kujuneski kontserdikuuks. Kuna vana hea Termikas taas Haapsalut väisas, siis olin kohal minagi. Uue omaniku all tegutsevas Africas on nad nüüd esinenud kolm korda. Tuleb tunnistada, iga kord on erinev setlist ja iga korraga on ka klubi arenenud. Esimese korraga võrreldes oli kõik juba täitsa okei. Õhku jätkus kõigile ja laest midagi tilkuma ei hakanud. Selleks korraks oli isegi päris backstage juba tekkinud. Au ja kiitus muidugi selle eest, sest nüüd saab bänd enne lisalugusid ka päriselt lavalt ära minna.

Samas tekkis mul võrdlusmoment eelneval nädalavahetusel toimunud kontserdiga. Publik oli Terminaatori kontserdil palju elavam. Võib-olla on süüdi ka ära joodud alkoholi kogus, sest depressiivses väikelinnas pole peale joomise midagi teha. Mina isiklikult olin muidugi täiesti kaine, aga ringi vaadates oli nii mõnigi end korralikult ära sättinud. See vist andis julguse ka kõvasti (ja valesti) kaasa laulda. Samas, äkki on eestlasel lihtsalt eesti keeles kergem kaasa laulda. (Ma tean, ma olen geenius.)

Lava ees olemisel on muidugi omad plussid, mida võite näha ka YouTube'ist. (Üleval ribal on minu kanalini viiv link.) Tore, kui bänd sind märkab, kuigi Jaagup tunnistas ausalt, et ei mäleta kõiki, kellega koos pilti on teinud jne. Veel kutsus ta üles naisi mehi ahistama ja jõudis reklaamida ka juubeliaasta viimaseid erikontserte. Mainiti ka mõnda kunagist liiget, kelle nimed kõik marulise aplausi teenisid.

Lugudest kõlas nii vanemaid kui ka uuemaid, kaasa lauldi kõigile. Sel korral tuli ära ka "Juulikuu lumi". Minu lemmikuks kujunes muidugi "Kaitseta", seda kuulda oli küll tore. Kunagi oli just see minu lemmiklugu. Õllepudeliga kitarrimängu nägime muidugi ka, sel korral filmisin ma kogu värgi isegi üles. No et ülejäänud maailmale näidata, kuidas ikkagi Eestis kitarri mängitakse. 😉



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar