kolmapäev, 11. juuni 2014

And I've seen your legs, yeah, they're hairy too

Lady Gaga oma tuntud headuses/hulluses. (Pildi leidsin siit)
Kas mulle ainult tundub, või on suve saabudes ka rohkem igasuguste karvaeemaldustoodete reklaame? Talvel ma nagu ei täheldanud nii paganama palju Veeti oma teleriekraanil. Samas ei vaata ma tegelikult eriti palju telekat ja äkki ma lihtsalt satun siis vaatama, kui nemad seda reklaami näitavad. Kuigi jah, nii suurtesse kokkusattumustesse ma ei usu. Ja olgem ausad, Veet ja Scholl on lausa kõrvuti vaatamiseks/ostmiseks välja pandud, et suveks ikka jalad korda saaks. Ilusalongides on spetsiaalsed pakkumised samal teemal, nii et võib vabalt olla, et ka reklaame näidatakse rohkem. 

Soojemate ilmade saabudes kuulsin nii mõnelgi korral, kuidas naised kurtsid, et peab nüüd jälle karvu ajama hakkama. Nojah, talvel on karupüksid, aga suvel tahaks ju ikka seelikuga käia, seega tuleb tüütust karvkattest vabaneda. Sellest mina aga aru ei saa, miks seda kohustusena võetakse. Ja seda nimelt suvel. Mina arvan ikka, et kui raseerida/depileerida, siis igal ajal. Kui aga see nii jube tundub, siis seda mitte teha. Samas, meie ühiskond on nii "tolerantne", et eriti ei saagi muudmoodi. Me elame siiski maailmas, kus juhtub selliseid asju. Tuleb välja, et kogu selles raseerimisjamas võime aga süüdistada Gilette'i, sest just tema arvas, et peab oma toodet ka naistele müüma. 

Õnneks on siiski ka inimesi, kes teevad just seda, mida ise tahavad. Eemaldavad karvu sealt, kust ise tahavad. Teevad seda viisil, mille nad on ise valinud. Ütlevad aidaa just nii paljudele karvadele, kui ise soovivad. Alles hiljuti nägin üht naabrinaist karvaste kaenlaalustega. Tädi oli palava ilma puhul varrukateta särgi selga pannud ja teda ei häirinud need karvad üldse. Au ja kiitus talle, ma ütlen. Ka kuulsused jäävad tihtipeale kaamerate ette karvaste kaenlaaluste või jalgadega. Seejärel tehakse sellest küll suur uudis ja kuulutatakse tegu moefopaaks, olgugi et see igaühe enda otsustada peaks olema. Amanda Palmer on harjunud karvaseid kaenlaaluseid eksponeerima ja teda ei paista absoluutselt huvitavat, mis teised sellest arvavad. Samas, tegu on naisega, kes kirjutas sellise loo

Ma ei saa väita, et ise patust prii olen - eemaldan ju ka ise soovimatud karvad. Siiski ei leia ma, et see mingil kindlal aastaajal kohustuslik oleks, sest teen seda kogu aeg. Samas ei tee ma ka suurt paanikat, kui paar päeva raseerimata jääb. Võib-olla olen ma aga lihtsalt laisk logard. Ehk seepärast leiangi, et see olgu igaühe enda otsustada, kas seda teha või mitte. Kui sa ikka igal suvel kurdad, et pead talvel hoolega kasvatatud kasuka maha ajama, siis äkki polegi sel mõtet. Samuti ei arva ma, et see ainult naiste pärusmaa oleks. Tean mõnda meest, kes kaenla alt karvu ajavad või piiravad. Olen korra isegi venna selga vahatanud, sest tal viskas üle see, et ta libahundiga sarnanema hakkas. Seega mingu oma karvade kallale need, kes ise tahavad, mitte need, kelle peale lihtsalt paari karva pärast kõõrdi vaadatakse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar