kolmapäev, 20. jaanuar 2010

10 asja, mida ma enam kunagi teha ei taha...

...aga ikkagi teen

1. Ma ei taha enam kunagi bussiga Tallinnasse sõita. Hommikul pidin ma bussis surnuks külmuma ning nii ebamugavaid istmeid pole ma üheski bussis varem näinud. Veel vähem olen ma pidanud oma poolteist tundi seal kükitama. Kahjuks tuleb esmaspäeval aga seda uuesti teha.

2. Ma ei taha enam kunagi ühtegi arsti näha. Juba Polkovniku lesk teadis, et arstid ei tea midagi. Tänagi saadeti mind ühe arsti juurest teise juurde. Peale selle võeti veel verd ning saadeti röntgenisse. Esmaspäeval siis tagasi arstide juurde.

3. Ma ei taha enam kunagi bussi oodata. Eriti veel külma käes, aga ma tean, et mul ei jää midagi muud üle. *ohkab*

4. Ma ei taha enam kunagi pingil külma pitsat süüa. The best food in the world? Cold pizza. Nojah, aga imelik on ikkagi süüa, kui teised mööda kõnnivad. Kuidas ma tean, et ma seda nagunii jälle teen? Tegu on ikkagi minuga ju :)


5. Ma ei taha enam kunagi poodi minna. Nagunii pole sealt kunagi midagi osta. Veel vähem midagi sellist, mida ka tegelikult vaja läheks. Olgu, valetan, täna ostsin uue veekeetja, sest vana suri vanadusse.


6. Ma ei taha enam kunagi süüa pannkooke, milles on apelsinikooretükid. Peale ühe ülepannikoogi ei suutnud mina rohkem alla sundida. Seegi üksik üritaja tahtis peale igat suutäit taldrikule tagasi. Thank god for tea! Vähemalt sain selle koogikese alla loputatud.

7. Ma ei taha enam kunagi vastata küsimustele, mis puudutavad minu tervist. Kuulake mu juttu tähelepanelikumalt ning polegi küsimusi esitada vaja. Pealegi ei tea ma ammugi kõiki vastuseid. Nagunii pean sellistele küsimustele juba homme vastama.

8. Ma ei taha enam kunagi šokolaadi näha ka, veel vähem süüa. Viimase paari tunni jooksul on mul šokolaadist isu täis. *nosib india pähklit šokolaadis* Ma ju teadsin, et see juhtub :D

9. Ma ei taha enam kunagi terve päev põhimõtteliselt söömata olla. Me kõik teame, et on selliseid päevi, mil lihtsalt ei jõua süüa. Seega juhtub see varem või hiljem uuesti. Kahjuks. Minul on aga sellistest päevased ilge väikene kopp ees.

10. Ma ei taha enam kunagi halva mängu juures head nägu teha. Viimasel ajal on see liiga tavaliseks muutunud. Edaspidi luban, et ütlen välja, mida mõtlen. Ha, nagu see ka võimalik oleks! Ma olen piisavalt hea näitleja küll, et kõik uskuma panna, et asjad ongi hästi. Ohjah, vahel lihtsalt ei saa muudmoodi. Naeratad ja noogutad and sit pretty.

1 kommentaar:

  1. Ma loodan sinu pärast, et esmaspäeval on soojem ilm =)

    *keep my fingers crossed*

    VastaKustuta