kolmapäev, 4. detsember 2019

Nukukunst 2019


Lubasin teile postitusi, aga kadusin siis taas eetrist. Siiski, võtsin end üks päev kätte ning tippisin mõned mustandid. Pole aga loota, et nad ilmuvad sellises järjekorras nagu sündmused toimusid. Sel korral muljetan ma maikuus toimunu kohta, mis praeguseks tundub ikka mägede taga olevat. Lihtsalt tundsin, et tegelikult peaks ikka muu maailmaga jagama seda kunsti ja ilu. No vaadake kas või neid Naksitralle seal ülal! Annab ikka seda kõike viltida.

Ma olen juba mitu aastat tahtnud Nukukunsti näitusel käia, aga mai algus on üsna kiire aeg alati olnud. Oli ka sel aastal, aga ma lihtsalt keeldusin mõnest asjast sel korral. Ausõna, kavatsen seda ka tulevikus teha, sest parema meelega vaatan ainulaadseid nukke ja mänguasju. Endale ostsin sealt ühe hästi laheda prossi, mida te tulevikus ka näete. Ma vähemalt loodan. Kuna pilt ütleb teadagi rohkem kui tuhat sõna, siis vaadakegi pilte. Alumises reas on mõned mu isiklikud lemmikud näituselt.







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar