pühapäev, 6. jaanuar 2019

Vaatame, mida tulevik toob

Head uut aastat! Kuna eelmises postituses jäi see tähtis soov edastamata ning täna on viimane päev, mil seda teha saab. Loodan, et alanud aasta tuleb parem kui eelmine. Nüüd aga tähtsa asja juurde - ennustamine. Eelmisel aastal jäi küll vahele, aga muidu on see iga-aastane asi. Muusikamängija shuffle'i peale ja hakkame aga küsimustele vastama.

1. Kuhu ma olen jõudnud aasta 2019 alguseks?
Meg Myers - Numb

I guess I'm feeling numb

Täpselt nii ongi...

2. Aasta 2019 põhiülesanne
Dessa - Fire Drills

I think a woman's worth
I think that she deserves
a better line of work 
than motherfucking vigilance

3. Eneseteostus aastal 2019. Minu „mina“ 2019. aastal
Lady Gaga - Diamond Heart

Pole paha, pole paha. 

4. Rahaasjad aastal 2019
Meg Myers - Jealous Sea

I just can't get enough

5. Sugulased ja naabrid 2019. aastal
Amanda Palmer - Drowning In The Sound

Arvestades kõike, mis maailmas toimub, siis on see täiesti usutav.

6. Kodu aastal 2019
Chelsea Wolfe - Flatlands

Ma elan Läänemaal, siin mägesid tõesti ei ole. Tunnistan, see lugu sobib ideaalselt.

7. Armastus aastal 2019
Chelsea Wolfe - Autumn

Nojah siis, ei ole sel aastal midagi head loota. Miks? No eks ikka selle pärast, et laulus kõlab mitu korda fraas "you're going to marry her". Nii palju siis armastusest...

8. Tervis aastal 2019
Dessa - Icing Burns

Selge, peale väikeste põletuste ei juhtu rohkem midagi. 😉

9. Partnerlus aastal 2019
RavenEye - Oh My Love

I'm disposable honey 
so you can use me too

Ideaalne partnerluse vorm.

10. Võõrad rahad ja laenud, müstika ja seks aastal 2019
The Pierces - Lights On

Olgem nüüd ausad, laenude kohta ei ütle see lugu küll midagi.

11. Reisid aastal 2019
Amanda Palmer & Jason Webley - House Of Eternal Return

12. Karjäär, firma areng, uued kohustused aastal 2019
RavenEye - Run Away

Väga hea soovitus alanud aastaks. 😃

13. Sõbrad ja sotsiaalsed suhted aastal 2019
Foxy Shazam - Wasted Feelings

Ma naersin päris tükk aega. Selge, ma ei kavatse oma tundeid sotsiaalsete suhete peale raisata.

14. Saladused, aga ka protsessid minu alateadvuses, mida ise ei tunneta, aastal 2019
Fever Ray - Keep The Streets Empty For Me

15. Kuhu olen jõudnud aasta 2019 lõpuks
AFI - I Hope You Suffer

No hea teada, et aasta lõpus tahan kellegi teise kannatusi näha. Pole eriti positiivne lõpp, või ikkagi?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar