reede, 17. mai 2013

Euroopa muusika tähtsündmus vol. 2 ehk kuidas endistele Jugoslaavia riikidele vesi peale tõmmati

Teise poolfinaali avaetteaste oli minu arvates parem. Trikiratturid ja "läpakas" laval. Siis aga rikkus õhtujuhi kleit jälle kõik ära. Muide, mu esimene nukk oli Petra. Odav Barbie koopia, aga see pole praegu tähtis.

Läti
Minu arvates on laval toimuv täielik katastroof, aga Eurovisioonile sobib see nagu rusikas silmaauku. Rahvale läheb ju peale :) Crowdsurf for the win.

San Marino
Kas see oli kleit või keep? Ei tea, kas see helendav kera oli soe ka...

Makedoonia
Kõik oli igav kuni tuli mutt punases. No see oli alles vaatepilt. Kuidas niimoodi keegi üldse laulule keskenduda saab?

Aserbaidžaan
Vau! Kuidas neil ikka ja jälle nii head laulud on? Ja sellest showst ei tasu rääkidagi. Mu pilk oli ekraanile naelutatud.

Soome
Taas üks katastroof. Sellisega ei tahagi keegi abielluda. Või tahab? Pruutneitsidetrikk, kahe naise vaheline musi. Hääled peaksid selle eest ikka tulema.

Lynda Woodruff on tagasi! Kas ta pole mitte lahe?

Malta
Nii tore lugu, jääb kummitama ka natuke. Mulle meeldis, et laval oli pink.

Bulgaaria
Koit Toome arvates selle aasta kõige halvem lugu. Tal võib isegi õigus olla. Ma kutsun seda lugu hoopis teise nimega: sööme šampinjone.

Island
Miks oli vaja öelda, et mees juulis abielluda kavatseb? Igatahes on tore kuulata inimesi oma emakeeles laulmas.

Kreeka 
Alkohol on tasuta, aga bändis on täiskarsklased. Või midagi sellist, kes sest Reikopist ikka enam aru saab. Ma tahan täispikka kontserti! Meestel energiat jagub.

Iisrael
Kui vanaks ta saama pidi? Uut kleiti pole saanud, vana on ainult sädelevaid kivikesi täis kleebitud. Oi Reikop, see laul on tõesti üle elatud.

Armeenia
Ma olen ka Led Zeppelini lugu "Stairway to Heaven" kuulnud, aga mina ei otsustanud peale seda lauljaks hakata. Veel vähem ronin ma Eurovisioonile inisema. Nojah, alati peab mõni nö ühiskonnakriitiline lugu ka olema.

Ungari 
Tagasihoidlik kalkar, aga siiski sümpaatne. Hipster attack!

Norra
Annab kontserte internetis, küll on hea, et need minust mööda on läinud. Midagi selle loo juures häirib, aga muidu on ju täitsa okei.

Esimene Eurovisiooni võitja joob õhtujuhiga teed. See saab minu poolt küll 12 punkti. 

Albaania 
Taas üks rokklugu, mis siiski rokklugu pole. Miks need rokklood seal Eurovisioonil alati nii magedad on? Vägev kitarrisoolo, aga seda ka tule tõttu. 

Gruusia 
Eelmise aasta võiduloo autori kirjutatud lugu. Tänavu autoril vist nii hästi ei lähe, sest loo ja esituse jälgimise asemel vaatasin ma, kuidas kass surnud hiirega mängis.

Šveits
Ime, et see 95aastane laval rabandust ei saanud. Kuidas ta küll seda kontrabassi jaksab hoida? Vanad inimesed pidavat ju nõrgad olema. Igatahes keskendume nüüd laulule... või siis mitte. 

Rumeenia
Mis asi see oli?

Kes kurat on Darin? Kes kurat on Agnes? Suured Rootsi popstaarid, kellest mul suva on. Sorry, aga tõesti, selle kõrval on teisipäevane virmaliste tants tõeline meistriteos.

Finaalis näeme: Ungari, Aserbaidžaan, Gruusia, Rumeenia (WTF), Norra, Island, Armeenia, Soome, Malta, Kreeka

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar