kolmapäev, 15. mai 2013

Euroopa muusika tähtsündmus vol. 1 ehk kuidas kalli raha eest palagani tehakse

Nii, Rootsis kasutatakse odavat lapstööjõudu. Ju siis Loreen ei viitsinud tervet laulu laulda. Õhtujuhi ammune unistus merineitsiks saada on viimaks ometi täitunud. Näha on, et see teeb ta väga õnnelikuks, sest Eurovisiooni poolfinaali juhtimine ei tee kunagi kedagi õnnelikuks.

Austria
Kõige noorem esineja, kes on esimest korda Rootsis ja kes tunneb end kõige paremini valges särgis ja teksades. Tavalisest valgest särgist on asi kaugel ning pükstest ei tasu üldse rääkida. Lugu on selline üheülbaline poplugu nagu Eurovisioonil ikka. 

Eesti
Ema ütles, et Birgit laulab justkui pilve peal. Veidi niimoodi see paistis küll.

Sloveenia
Selle tibi ninahääl käib mulle rohkem närvidele kui tema soomusrüü. 

Horvaatia
Need pidi olema erilised mehed kitlites. Või noh, nii sain ma Reikopi jutust aru. Kitlid on väga kallid, sellest sain ka aru. Lugu oli küll minu arvates igav.

Taani
Suurfavoriit, kes on nii närvis, et peab paljajalu esinema. Trummarid olid lahedad. 

Don't complain, it's even more expensive in Norway. Jah, see moto oleks mulle rohkem meeldinud. Päriselt ka. 

Venemaa
See virsikukarva kleit oleks võinud olemata olla. Laul meenutab mulle mingit teist lugu...

Ukraina
No nii, nende trumbiks on hiiglane. Unistustest ei sünni midagi peale unistuste, loodetavasti ei unista ta võidust. 

"Laval seisab kivi peal ja ise laulab: "ma kõnnin kaljuserval"."
"Sa pidid ikka kõik ilusa ära rikkuma."

Holland
Minimalistlik laul, minimalistlik riietus. Anouk oma tuntud headuses. Te vist saate ise ka aru, et mul siin väike fangirl moment.

Montenegro
See on vist see lugu, mis mulle kõige vähem meeldib. Isegi skafandrid ei pane mind selle sita poolt hääletama. Dubstep ja räpp, not my cup of tea.

Leedu 
Ma arvan ikka, et ta laulab kulmudega. Kahjuks oli seda tänases esituses vähem, aga seda oli. Oh jah, viletsad kinga ikka küll, kui ühe nimi on "valu". 

Valgevene
Reikopil on kristallkerast imelik arusaam, see on kuradima hiiglaslik diskokera. Ei tea, kas Gaga ostab selle pärast ära? Igatahes meenutab see kõik mulle rohkem Kreekat kui Valgevenet. Loo esimesed read on liigagi sarnased ühe Sakis Rouvase looga. (Kui te ei tea, kes on Sakis, siis ei tea te Eurovisioonist midagi.) 

Moldova
Ma üritan sellest soengust mööda vaadata ja muule keskenduda. Lahe "seelikutrikk". 

Iirimaa
Kas neil ei ole enam ühtegi artisti sinna saata, kes ei oleks Jedwardiga seotud? Tema laulab küll "ole armastus", aga mina mõtlen "ole vait". Mis pani iirlasi arvama, et Jedwardi soojendusesinejal läheb paremini kui Jedwardil endal? 

Küll on tore, et õhtujuhil on šokolaadi ja viina kogu eluks. Austraalia vidot võiks edaspidi kasutada selle toreda lauluvõistluse reklaamina. See võttis kogu selle asja üsna hästi kokku. 

Küpros
Ütleme, et see lugu oli nii võimas, et ma lihtsalt tšekkisin sel ajal oma Facebooki. Nojah...

Belgia
Veel üks kulmudega laulja. Tal on vägevamad kulmud, selle võistluse ta võidab. Kulmuvõistluse, et mingit vääritimõistmist siin ei oleks. Kas ma kuulsin jälle dubstepi? 

Serbia
WTF? Mis kurat neil seljas on? Laulu kohta pole mul jälle midagi öelda.

"Miks me peame hääletama mingite jumba-tumbade poolt?" küsis mu ema Reikopilt, justkui too teda kuuleks.

Ma pean mainima, et need liblikad meeldivad mulle. Need on päris toredad.

See on vist kõige viletsam tantsuline vahepala, mis ma kunagi näinud olen. Kas keegi oskab öelda, mis kurat see oli? Virmalised? Kui nad nii ütlevad. 

Finaali said: Moldova, Leedu, Iirimaa, Eesti, Valgevene, Taani, Venemaa, Belgia, Ukraina, Holland.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar