pühapäev, 19. mai 2013

Euroopa muusika tähtsündmus vol 3. ehk Kulmuvisiooni pisarad

See lipumarss oli lahe. Peale seda aga tuli jälle õhtujuht oma jubeda moeröögatusega. Mida vanem eit, seda roosam kleit.

Prantsusmaa
Ei tea, kas see mängupart aitab tal paremini oma lugu esitada. Rahvas hakkas igatahes kohe kaasa plaksutama. See tädi meenutab natuke Courtney Love'i, kahjuks tundub ta aga liiga kaine. 

Leedu
Ema arvates pole mees nädal aega riideid vahetanud. Ma siiski loodan, et esinejad ei kanna kogu aeg oma esinemisriideid. Iga korraga jääb kulmude liikumist vähemaks, see kurvastab mind väga. 

Moldova
Loodetavasti nägid nüüd kõik selle kleiditriki ära, ka need, kes poolfinaalis selle maha magasid. 

Soome
Poolfinaalis suutsin ma sellest neoonroosast kuidagi mööda vaadata, aga enam ma seda ei suuda. Musi tehti ära,aga nüüd on türklased tigedad. Küll on hea, et nad sel aastal ei osale.  

Hispaania
"Selle pasunaga nad ka ei võida," ütles ema Reikopi sissejuhatuse lõpuks loo alguses." Kleit oli ilusat kollast värvi. Naine jooksis paljajalu ringi ja pillimehed käitusid oma instrumentidega üsnagi agressiivselt.

Belgia 
Roberto on õnnelik, et saab suure staari Anoukiga ühel kontserdil esineda. Nii armas... Tegelikult keskendusin ma täna tantsijatele, see on alati huvitav

Eesti
Kas tuleb tossu või ei tule? No tuli ära, järelikult on meil ikka piisavalt raha. Birgit nautis esinemist ikka täiega, seda oli isegi lust vaadata.

Valgevene
Jälle see diskokera. Ausõna, pane rohkem riideid selga. Ilmselt on tema võitnud kõige lühema kleidi eriauhinna.

Malta
Seda lugu kuulaks raadiost küll, nii et kukkus tõesti hästi välja. Selline tore lihtne looke.

Venemaa
See kleit ei hakka mulle kunagi meeldima

Saksamaa
Kas nüüd on õige hetk öelda, et mulle pole Cascada kunagi sümpatiseerinud? Huvitav, milline kleit lauljal siis enne oli, et ta selle enda ohutuse pärast ära pidi vahetama... Jah, see lugu on eelmise aasta võidulooga sarnane.

Armeenia
Minu jaoks on ikka tegu ininaga ja seda ei muuda miski.

Lynda Woodruff võib isegi olla kõige parem asi selle võistluse juures.

Holland
Oh Anouk...
Rumeenia
Haha, nuttis pool tundi. Küll see Eurovisioon on tähtis asi, kui ikka finaali edasipääs nutma ajab. Õnnest ikka, ma eeldan.

Suurbritannia
Mis neil brittidel viga on? Saadame mingi vana "kuulsuse" tobeda ballaadiga Eurovisioonile, nagunii keegi meie poolt ei hääleta, pole vaja isegi üritada. Ma arvan, et just nii nad mõtlevadki.

Rootsi
Selline näeb siis välja tagasihoidlik riietus. Hea teada. Mulle see ulgumine ei meeldi. Järgmine!

Ungari
See hipsterist kalkar ei ole sümpaatne. Vähemalt mulle mitte.

Taani
Suurfavoriit. Eks näis, eks näis.

Island
Islandi uus hümn või midagi sellist. Mitu korda peab ta ütlema, et ta elus on, et inimsed teda usuks?

Aserbaidžaan
Vähemalt koreograafia osas oleme Reikopiga sama meelt.

Kreeka
Muidugi on Kreekas alkohol tasuta, muidu oleks nad kõik end juba ammu ära tapnud.

Ukraina
Hiiglane. Laulja on nagu Cheryl Cole'i ja Tulisa ristand. Või tundub see ainult mulle nii?

Itaalia
Kulmud, kulmud, kulmud. Kas ma olen sattunud vaatama Kulmuvisiooni? Igatahes, mingil imelikul põhjusel see lugu meeldib mulle. Päriselt ka.

Norra
Ma ei oska ikka selle loo kohta midagi öelda.

Gruusia
Küll siin kulutati palju raha.

Iirimaa
Ei, lihtsalt ei. See preestri mainimine pani mu hallid ajurakud tööle. Oh jah...

Vaene kaameramees nägi välja nagu Madonna.

"Kes see mammi on?" küsis ema, kui Bonnie Tylerit lühiklipis nägi. Way to go mum!

Loreeni esinemise ajal otsustasime me pika arutelu tulemusena, et talle meeldib roomata ja lennata. Küll rootslased on tore rahvas, isegi peaminister peab ise tassi nõudepesumasinasse panema.Petra kõige parem kleit ja siis hakkab ta laulma. Jah, see meeldis mulle. See oli üks parimaid vahepalasid üldse. Seal oli kõike ja see oli isegi naljakas.Ja ma jõudsin ära oodata selle meestevahelise suudluse, mida Reikop juba ammu lubas.

Tulemuste teatamiseks pandi Petrale jälle midagi tobedat selga. Vähemalt naabritelt saime oma punktid kätte: 6 Soomelt ja 10 Lätilt.Peale võitja välja kuulutamist saime Leedult ka närused 3 punkti kätte. Pole paha.

Võitjaks osutuski suurfavoriit Taani

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar