reede, 25. mai 2012

Waterloo surm ehk Euroviisut vol. 2

Hakkame aga asjaga pihta...

Serbia: Jälle viiul! Mingil hetkel küsisin ma, kas 3 minutit juba läbi ei ole. Ilmselgelt pidasin ma seda lugu igavaks.

Makedoonia: Vau, see mutt on ema Teresalt auhinna saanud. Olgu, taas avastasin ma viiuli. Mingil põhjusel on see lugu kohe eriti tore. Võib-olla seepärast, et algul ei saanud vedama ja pärast ei saanud pidama. Vahepeal oli ka mingi kitarrisooloke. 

Holland: Kes indiaanlase lavale kutsus? Teised on nagu kauboid lõkke ääres. Olgem ausad, see ei lähe eriti kokku. 

Malta: Nüüd on meie ees tüüp, kes ka paavstile laulnud on. Aina paremaks läheb. Päris toredad tantsuliigutused. Kas keegi oleks nii armas ja seletaks mulle, miks seda "DJ-d" vaja oli? 

Valgevene: Poistebänd, kes läks Bakuusse pidutsema. Pole paha. Ei noh, kõik teised poistebändid astuge nüüd kõrvale, siit tuleb uus kamp debiilikuid, kes toodavad mingit paska.

Portugal: Ma pidin peaaegu magama jääma. Ilus läikiv kleit muidu. 

Ukraina: Seda tahetakse jalgpalli EMil veel tunnusloona kasutada. Are you kidding me? Mul on tunne, et ta magas paar päeva roosipeenras. 

Bulgaaria: Õpime nüüd 10s keeles ütlema "ma armastan sind". Ja hakake kõik tantsima, mis te passite. Olgu, kas ma olen ainus, kes ei saanud 10 keelt kokku?

Sloveenia: Tuleb välja, et nüüd on laval noorim osaleja, nimelt on neiu 16. Vahet pole, uneaeg on tal nagunii. Peale seda lugu on uneaeg küll kõigil. *haigutab*

Horvaatia: Laval peab nüüd olema küll tõeline kaunitar, kellel on eurolaule varrukast võtta. Oleks tal vaid ka ilusaid kleite varrukast võtta. 

Rootsi: See on mu venna lemmik. Hale, naiskal pole Facebookigi. Üksi lava peal ning tema vehkimist on ka huvitavam vaadata, kui mõnda eelmist numbrit, kus taustalauljad ja tantsijad imetrikke teinud on. Ja lõpuks pidi tulema keegi teda loopima, nagu ikka. 

Gruusia: Oot, mis ajast me võime jälle Gruusia öelda? Mingi aeg muud ei olnudki kui ainult Georgia, Georgia ja Georgia. Oota, tüüp käis seda halli ehitamas? Kui palju kivikesi nende kostüümide kaunistamiseks kulus? Hurraa, ta mängib klaverit. Ja ma tahan seda punast patsi.

Türgi: Ei ole midagi öelda, täitsa Türgi mõõdu annab välja, höhöhöö. Tüüp on aga liiga ennast täis, kõige atraktiivsem my ass. Nojah, täna laulame siis na-na-na-na. 

Eesti: Miks on Otil seal nii palju fänne? Miks? Kuidas see võimalik on? 

Oo, Tannu!!! Tubli Tannu, jätsid tervele Euroopale mulje nagu sa oleks täis. Soovin õnne.

Slovakkia: Minu poolest oleks võinud nad maskide esineda. Kuidas ta rind üldse karvane pole? 

Norra: Kui nüüd päris olla, siis oli mul kogu loo ajal tunne, et ma olen seda juba kuulnud. Ja mitte ühe korra. 

Bosnia ja Hertsegoviina: Palju neid kuradima ballaade on? Täitsa ilus oli muidu. 

Leedu: Huvitav, kelle kapist see sädelev sall vms pärit on. Ja see on ka kõik, mis ma öelda oskan. 

Olgu, kui tulevärgi eest maksta ei jaksa, siis kaunista oma kostüüm sajade kivikestega. Ja laulusõnu pole vaja, piisab ka eh-eh-eh'st ja na-na-na-na'st. Kui pole ballaad, on mingisugune tantsulugu. Vähemalt üritatakse midagi sellist. Kõige toredam on kogu asja juures see, et nii mõnigi inimene naljatles Twitteris, et Eesti loo ajal oli Lana Del Rey taustalauljaks.

Ma olen aru saanud, et kogu selle jama juures on Reikopi jutud kõige huvitavamad. Kas teie kujutate ette, kuidas ta politsei eest põgeneb, sest tal ei lubatud jala käia? 

Olgu, see vahepala oli terve minu Eurovisiooni vaatamise ajaloo kõige jubedam. Kes kurat lubas neil Waterloo'd laulda? Ja veel nii valesti? Isegi mina tean rohkem sõnu, kui need "lauljad". 

Finaali said: Leedu, Bosnia ja Hertsegoviina, Serbia, Ukraina, Rootsi, Malta, Makedoonia, Norra, Eesti, Türgi.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar