pühapäev, 27. mai 2012

Eufooria ehk Euroviisut vol. 3

Nad helendavad, nad lendavad. Mis nad on, tulnukad? Ei, nad on aserbaidžaanlased. See oli siis finaali avaetteaste kohta, kui te aru ei saanud. Nüüd on mul midagi öelda vaid otse finaali saanud riikide lugude kohta, kui just mõni esitaja millegi väga uuega hakkama ei saa. Miks nii? Eks ikka seepärast, et mul on eelmistes postitustes kõik põhimõtteliselt ära öeldud.

Inglismaa: Jess! Moderntants taustal. Milleks seda veel vaja? Englebert teeb üksi ka kõigile pähe, höhöhöö. What is "lõõv"?

Ungari omad karjusid rõõmust oma hääle ära, kui finaali edasi said. Kahjuks tüüp ikka laulis. Tummfilm oleks palju huvitavam olnud.

Albaania loost on džässversioon ka. Ma tahan seda kuulda.

Leedu poiss ei anna Freddie Mercury mõõtu välja, mis sest, et ta just teda oma "õpetajaks" peab.

Bosnia ja Hertsegoviina esitaja tahab, et ta laul meie südameisse jääks. Kui ma sest aru saaks, siis võib-olla oleks ka veidi lootust.

Venemaa memmed on ikka parimad.

Island tahab võita. Ma ei kavatse neid aidata, kuigi nad tuhapilvega ähvardavad.

Kas Küprose lauljanna on ikka lauljanna? See ei anna mulle siiamaani rahu...

Prantsusmaa: Reikop nimetas mingi Angguni loo, mis pidi suur hitt olema. No seda lugu ma ei teadnud, sest mina tean hoopis tema lugu Saviour. Muidu oli see päris hea lugu. Ma olen väga õnnelik, et prantslased ei saatnud mingit ballaadi.

Itaalia: Usute või mitte, aga mulle see lugu isegi meeldib.

Kahju lausa, et Ott seda mõnes teises keeles ei laula. Hispaaniakeelne versioon sobib väga hästi mingi seebika tunnuslooks.

Norra kutt tantsib nagu Beyonce, pole minu maitse.

Aserbaidžaan: Kes selle loo kirjutaski? Rootslased? Igatahes, tore kleit. 

Rumeenia rütmika loo ja seksika naise kombinatsioon on üks vanimaid trikke, aga arvatavasti mõjub.

Taani trummar on ikka terve "ansambli" parim osa. Tal on lihtsalt liiga lõbus.

Kreekast me ei räägi. Hääletage nende poolt, muahaha.

Rootsi on suurfavoriit. Loogiline.

Türklaste laeva ma ei astu. Nojah, mind nad nagunii ei taha, sest siis läheb laev põhja.

Hispaania: No neil sama seis mis kreeklastel, võita nad ei taha.

Saksamaa: Mingite kuulsate tüüpide kirjutatud laul ning tüüp sööb närvitsedes magusat. Kuidas ta finaali ajaks paksuks pole end söönud? Kuigi ta muudkui korrutas, et seisab paigal, siis liikus ta üsna palju laval ringi. Idioot.

Mu vend ajas Malta laulja Ungari omaga segamini: "Sa alles esinesid ju!".

Makedoonia on mu lemmik-alguses-ei-saa-vedama-pärast-ei-saa-pidama-lugu.

Ma ei oska midagi öelda. Iirimaa ja Jedward.

Kuus on kohtu seadus? Ma loodan, et edaspidi esindab Serbiat mõni teine tüüp.

Ukraina mehed seelikutes. Tänan ei.

The lovechild of Colin Farrell and Edward Norton. Moldova ruulib just ja ainult seepärast.

Olgem ausad, kõik eelnevad lood olid paremad kui see vahepala. Päriselt, ma mõtlen seda tõsiselt. Haha, Reikopil on õigus, esinejad ei räägi seal green roomis kunagi arukat juttu :D Oh issand, miks Getter meie punkte annab.

Vau, Prantsusmaa andis meile 10 punkti. See on küll saavutus :) Miks andis Slovakkia meile 10 punkti? Portugalilt ja Hollandilt mõlemalt 7 punkti. Islandilt ka 10. Rootsi andis 8. Norralt 7. Leedult lausa 8. Läti andis ka ainult 8. Hispaaniakeelsest versoonist oli kasu, Hispaania andis lausa 6 punkti. Soomelt 10, täitsa tavaline. Venemaalt ka 6. Iirimaa andis 8. Väiksematest punktidest andis Moldova meile 2, Ukraina 1, Valgevene 4, Saksamaa 4 ja sama palju ka Inglismaalt. Kuues koht pole ju paha.

Inglismaa armastab meid nüüd, sest me andsime neile 5 punkti. Ja võitjaks tuli Rootsi looga Euphoria, mida oli ka oodata.

Ja lõpetuseks teile midagi, mis võtab kogu selle palagani hästi kokku

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar