teisipäev, 19. aprill 2011

sick, tired and sleepless

Sweat it all out
Sweat it all out
With your bedroom eyes and your baby pouts
Sweat it all out
In our electric storms and our shifting sands
Our candy jars and our sticky hands

Koolis ropsimine hakkab mul juba harjumuseks saama. Küll oli tore vaadata, kuidas pannkoogid õunamoosiga peldikupotis lõpetasid. Seedimine polnud jõudnud isegi korralikult alata.

Mu käed näevad välja nagu lõiguksin ma end iga jumala tund. Tänu kassidele loomulikult. Katal õnnestus eile mulle käpaga vastu nägu ka äsada. Nüüd on ilus kraaps järgi. Vaevalt, et keegi usuks, et ma kassiga kaklesin.

Ma olen nii väsinud, et magada ka ei saa. Võib-olla on see mingi viirus. Muidu ma nii väsinud ei ole. Ja homme on viimane koolipäev. Tutipidu ja puha. Mõtlesin peale vajalikes tundides käimist jalga lasta, bussi peale istuda, linna sõita ning Apollosse minna. Samas, seda võib ju peale tordi söömist ja lolli mängimist ka teha. Kuigi jah, kui mul homme ka sitt olla on, siis torti ma küll sööma ei hakka. Mitte mingil juhul.

Ja kõige tipuks hakkas puus ka veel valutama. Põlv valutas juba enne. Siin ei jää muud üle, kui et hädatapule. Kui tahate, võite must vorsti teha...

1 kommentaar:

  1. Algatuseks hea söögiisu jutt ja lõpetuseks mulle veelgi suurema magusaisu tekitamine :D
    Ma loodan, et homme tunned end siiski piisavalt hästi, et lollusi teha ja torti süüa :D Nomnomnom :P Ja pärast ei tohi paha hakata! Tort püsigu sees ja Apollosse jõuad ka! Nii ongi :D

    VastaKustuta