teisipäev, 26. aprill 2011

Come on, it's the last essay - yeah

Since I wrote this am I the culprit
These useless wisdoms I dispense
At your expense
Picture postcards
A three minute essay
Some scribbled words to four line verse


Mul oli au olla viimaste kirjandikirjutatjate seas. Imelik hakkas endal veidi, kui mustandi umbes tunni ajaga valmis sain. Eks ma siis viimistlesin seda ja otsisin hoolega vigu. Puhtandit kirjutasin üliaeglaselt ja -hoolsalt. Loodan, et läks hästi.

Päris tore oli see, et meil oli aken lahti ning keegi kuulas üsna valjult raadiot. Ma olen harjunud muusikat kuulates kirjutama, nii et see oli vesi minu veskile. Teemad olid ka sellised, et oleks võinud igaühe kohta kasvõi kirjutada.

Raadiost tuli ka see lugu. Nostalgiline ja täielik klišee, nagu noortekomöödia ma ütlen :D

Cause I'm just a teenage dirtbag baby
Yeah I'm just a teenage dirtbag baby
Listen to Iron Maiden baby with me

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar