neljapäev, 28. aprill 2011

All I wanna do is drink beer for breakfast

All I want is someone just to try to protect us
You can try but you'd never wanna try to defend us

Kui mul ühiskonnaõpetuse eksamiks õppimisest aega üle jääb, vaatan ma jalgpalli, joon õlut ja hoian kahe käega peast kinni. Kata otsustas oma põit taaskord minu voodis kergendada. Seekord tegi ta seda minu enda silme all. Ma peaksin vist õnnelik olema, et mul enne lubati üles ärgata ja voodist välja tulla. Järgmine kord tuleb kuseb ta mulle peale nagunii.

Sõin ära kaks keedetud muna ja jõin õlut peale. Tšempionite hommikusöök? Igatahes lugesin hoolega Euroopa Liidu institutsioonide kohta. Ma arvan, et lähen uurin neid õpikuid õues edasi. Päike paistab, linnud laulavad, kassid kusevad, parmud joovad...Mis ma nüüd öelda tahtsingi?

Igatahes lähen istun nüüd poolmädanenud pingile, et asjad viimast korda enne viimast konsultatsiooni üle vaadata. Kui niimoodi edasi läheb, vajan ma varsti midagi kangemat. Eriti siis, kui mõni oma armsa lapse jälle konsultatsiooni kaasa võtab...

Hey, well I'm broke
But I'm gonna pay for some rum

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar