laupäev, 1. jaanuar 2011

Winamp, oo winamp, mis tulevik küll toob?

 Ennustamine on tänamatu töö, aga praegu on aeg just seda teha. Sama protseduur, mis eelmisel aastal. Kui aus olla, siis sama protseduur, mis igal aastal. ("Õhtusöök ühele"...juhuks, kui keegi ei tea.) Taaskord winamp shuffle'i peale ning ennustmine võiski alata. Eelmine kord läks nii mõnigi asi täppi, võib-olla läheb ka seekord.
 
1. Kuhu ma olen jõudnud aasta 2011 alguseks?
Daughtry - Over You
Well, I never saw it coming.
I should've started running
A long, long time ago.
And I never thought I'd doubt you,
I'm better off without you


Umbes nii ongi.

2. Aasta 2010 põhiülesanne
Emilie Autumn - Save You

How do I save you from the things I've been
I can't deny the past, it's written on my face
How do I save you from the mess you're in
When I can't make you leave this torturous embrace

Nojah, mis ma selle peale ikka öelda oskan.

3. Eneseteostus aastal 2011. Minu „mina“ 2011 aastal
Eminem - Space Bound

I'm a space-bound rocketship and your heart's the moon
And I'm aimin' right at you
Right at you

Ei kõla just kõige paremini, aga eks näis.

4. Rahaasjad aastal 2011
Ashbury Heights - Morningstar In A Black Car

No soul
No goal
I've got no control

No olgem ausad, rahaasjade kohta ei öelnud see nüüd küll midagi.

5. Sugulased ja naabrid 2011 aastal
The Dresden Dolls - Backstabber

rotten like a crackwhore
backing out out the backdoor
show us what you’re good for
stick it to the noise board
come on join the bloodsport
show us some support, still
working at the drugstore
is it because you’re A FUCKING

backstabber! hope grabber!

No ma loodan, et jutt käib ikka naabritest mitte sugulastest. Päris jube mõelda, et sugulased sel aastal noa selga löövad.

6. Kodu aastal 2011
Natalie Imbruglia - Want

I hope you get all that you want
Cause I did

Ma üritan nüüd välja mõelda, mida see lugu küll kodu kohta öelda võiks.


7. Armastus aastal 2011
Mae West - Great Balls Of Fire

See räägib enda eest :D


8. Tervis aastal 2011
Kim Carnes - Bette Davis Eyes

Her hair is Harlow gold, her lips sweet surprise
Her hands are never cold, she's got Bette Davis eyes

Nii hea lugu ei saa midagi halba tähendada.

9. Partnerlus aastal 2011
Joan Jett - I Love Rock N' Roll

And I could tell it wouldn't be long
Till he was with me, yeah me, singin'

I love rock n' roll

So put another dime in the jukebox, baby 

See lihtsalt peab head tähendama :)

10. Võõrad rahad ja laenud, müstika ja seks aastal 2011
Jana Kask - Leaving You For Me

I can't regret 'cause I don't even know what I did wrong.

Nojah, võõraste rahadega ongi parem jalga lasta ;)

11. Reisid aastal 2011
Negative - Lost Soul

Nojah, eks ma eksi ära.

12. Karjäär, firma areng, uued kohustused aastal 2011
Robyn - Hang With Me

And if you do me right
I'm gonna do right by you

Ma ei oska siit eriti midagi välja lugeda. Äkki olen ma lithsalt liiga loll, et asjast aru saada?

13. Sõbrad ja sotsiaalsed suhted aastal 2011
Poets Of The Fall - King Of Fools

If what I feel is the only truth
And what I give out will make up what I'll receive
Can I leave behind my naivete of youth?
Will I be crucified for wanting to believe?

See tundub isegi midagi sellist, mis päriselt ka olla võiks.

14. Saladused, aga ka protsessid minu alateadvuses, mida ise ei tunneta, aastal 2011
Mr. Big - To Be With You

I'm the one who wants to be with you
Deep inside I hope you feel it too
Waited on a line of greens and blues
Just to be the next to be with you

Võib ma naeran nüüd natuke? Mul peaks ikka midagi väga viga olema, kui ma ei tunneta seda, et tahan kellegagi koos olla.

15. Kuhu olen jõudnud aasta 2011 lõpuks
Ozzy Osbourne feat. Lita Ford - Close My Eyes Forever

Like a dagger you stick me in the heart and taste the blood from my blade
And when we sleep would you shelter me in your warm and dark embrace?



See on nii kuradi hea lugu. Nojah, eks siis selline saab minu aasta olema.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar