reede, 1. jaanuar 2010

oraakel Winamp ütles nii

Sellest saab juba nagu väike traditsioon või nii. Eelmine aasta ennustasin, see aasta ennustan. Küllap teen seda ka järgmine aasta. Winamp jälle shuffle'i peale ning ongi selge, mida alanud aasta toob :P

1. Kuhu ma olen jõudnud aasta 2010 alguseks?
Olivia Newton-John - Hopelessly Devoted To You

My heart is sayin' "Don't let go.
Hold on to the end."
And that's what I intend to do.
I'm hopelessly devoted to you.

Oi kurat, päris täppi läks. Hakka või seda uskuma *itsitab*

2. Aasta 2010 põhiülesanne
The Clash - London Calling

London kutsub? Ma ei tea, minu sihiks pole kunagi London olnud, aga mine tea, mis juhtuma hakkab.

3. Eneseteostus aastal 2010. Minu „mina“ 2010 aastal
Danko Jones - Never Again

The trouble with you is you gotta hole in the back of your head
You forgot all the things that we did, all the things that we went through
Baby I still love ya

Kui ma ise ka aru saaks.

4. Rahaasjad aastal 2010
Bif Naked - Sick

You make me... You make me sick.
You make me... You make me sick.
(I think I'm getting better)

Rahaasjad ajavad mul alati kopsu üle maksa. Asi ei tundu muutuvat ka sel aastal.

5. Sugulased ja naabrid 2010 aastal
AFI - Love Like Winter

Selle kohta ei oska ma midagi öelda...

6. Kodu aastal 2010
Shakin' Stevens - This Ole House 

Ain't a-gonna need this house no longer
Ain't a-gonna need this house no more

Seda, et ma ilgelt vanas lobudikus elan, tean ma ilma selletagi. Kuna ma aga seda enam ei vaja, siis see saab tähendada vaid kolimist. Väga naljakas ikka.

7. Armastus aastal 2010
Rise Against - Swing Life Away 

We live on front porches and swing life away
We get by just fine here on minimum wage
If love is a labor I'll slave till the end
I won't cross these streets until you hold my hand

Seega armastust on :) Kas sellest ka midagi välja tuleb, kurat seda teab.

8. Tervis aastal 2010
Mötley Crüe - Kickstart My Heart

Võib ma naeran end nüüd ribadeks?

Kickstart my heart
Hope it never stops
Ooh, yeah, baby

9. Partnerlus aastal 2010
Emilie Autumn - Photographic Memory

And so I'll wait for the sound of your footsteps

10. Võõrad rahad ja laenud, müstika ja seks aastal 2010
Will Young - Leave Right Now

I think I'd better leave right now
Before I fall any deeper

Ongi parem enne jalga lasta, kui võõraste rahadega tegelema hakata. Samuti ka müstika puhul. Tõmban enne lesta, kui jamaks läheb. Seksi kohta ma nüüd ei teagi :)

11. Reisid aastal 2010
Tracy Chapman - Fast Car

You got a fast car
I want a ticket to anywhere
Maybe we make a deal
Maybe together we can get somewhere

Selge, peale lühikeste autosõitude siia-sinna ei ole mingit reisimist.

12. Karjäär, firma areng, uued kohustused aastal 2010
Shinedown - Sound Of Madness

I created the Sound of Madness.
Wrote the book on pain.
Somehow I'm still here,
To explain,
That the darkest hour never comes in the night.

Raamat? Ärge ajage naerma. Pealegi ei suuda ma selle loo põhjal kuidagi otsustada, millised need uued kohustused oleks. Millega ma karjääri teen? Hullumeelsusega? Nice one.

13. Sõbrad ja sotsiaalsed suhted aastal 2010
The Wildhearts - Drinking About Life

What the fuck! I can't lose! It's my life! 
Why is it I can't keep you far enough away?

Ega see muud tähenda, kui seda, et nad kõik hakkavad jälle nõu andma kuigi ma seda ei taha. Kogu aeg ronivad nad mulle külje alla ning ma pean nendega suhtlema. Hea meelega oleks erak.

14. Saladused, aga ka protsessid minu alateadvuses, mida ise ei tunneta, aastal 2010
58 - All Of My Heroes Are Dead

I wanted to be just like you
All of my heroes are dead now
Left me here
In this wasted ghost town

Ma ei teadnudki, et mul mingid iidolid või kangelased on, kelle moodi olla tahaks. Nojah, tegu asjadega, mida ma ise ei tunnista.

15. Kuhu olen jõudnud aasta 2010 lõpuks
Leaves' Eyes - Return To Life

I'm returning to life
I am back in your arms
Mother you give me hope
When I'm cold and alone

Emme kaitsva tiiva alla :)

Ma saan nüüd naerukrambid, aga see pole enam oluline.

1 kommentaar: