reede, 3. september 2010

That's another ten things...

Ma mõtlesin seekord panna kirja 10 asja enda kohta. Võib-olla on mõne puhul tegu, millegi sellisega, mis siit blogist juba läbi vilksatanud on. Loodan siiski, et kõik 10 on nö uudiseks kõigile. *itsitab* 

1. Mulle meeldib vaadata, kuidas sääsk mu verd imeb. Minu arvates on see jube lahe, kuidas sääsk paisub ja oma punase punnkõhuga siis minema lendab. Sääskede hammustustest ei jää mul tavaliselt muhku ka, nii et kõik on okei.

2. Ma mõtlen vahel inglise keeles. Ma ei oskagi öelda, mis põhjusel, aga see lihtsalt juhtub. Ma arvan, et ma mõtleksin mõnes muus keeles ka, kui ma selles nii osav oleksin. Näiteks hispaania keeles...

3. Mulle meeldib kaltsukates käia. Esiteks, leiab sealt palju huvitavamaid asju. Teiseks, on hinna-kvaliteedi suhe neis päris hästi paigas. Kolmandaks, sealt võib isegi midagi mitte nii sobivat osta, sest pole pärast kahju seda räsida ja ümber teha.

4. Ma olen rohkem iseõppija. Pole siis midagi imestada, et mulle kunagi koolis eriti meeldinud pole. Mulle meeldib uurida selle kohta, mis mulle huvi pakub. Mulle meeldib sel juhul süvitsi minna. Väike nohik nagu ma olen. Samas ei suuda ma pähe tuupida kogu seda jama, mis mulle igav tundub ja veel vähem suudan ma pähe tuupida kõiki füüsika ja matemaatika valemeid. Ma nagunii ei hakka neid kõiki kunagi kasutama, selles olen ma 99,9% kindel. Mind võib vabalt raamatukogust riiulite vahelt või lugemissaalist leida. Loomulikult on mu nina alati raamatus. Internetiavarustes huvitava teema kohta päringute tegemine on täiesti tavaline.

5. Ma ei oska ujuda ega jalgrattaga sõita. Mingil imelikul põhjusel pole ka mingit tungi kumbagi tegevust selgeks õppida. Kas ma olen normaalne? Peale selle ei oska ma ka autot juhtida, aga see pole mingi eriline asi ju. Nagunii pole ma mingi suur autosõber.

6. Ma ei loe eriti lehti, aga kraban need alati enda kätte. Seda sel põhjusel, et ma lahendad sudokusid ja ristsõnu. Kõigist artiklitest ja uudistest loen ma tegelikult väga vähe. Ma olen õnnelik ka ainult nende ristsõnade ja sudokudega.

7. Ma võin seltskonnas vabalt etüüde mängida. Ühe naise show pole minu puhul mingi haruldus. Seltskonna tola olla on vahel tore. Meil sõbrannaga oli kunagi oma "tükk" nimega "Prantsuse vanamutt". Me võime seda siiamaani mängida. Peale selle muidugi mängime me tihti täis peaga koju jalutades mingeid vanamutte.

8. Ma võin vabalt kõvasti ja valesti kaasa laulda. Seda ka avalikus kohas. Üks kord hakkasin ma bussis kaasa laulma mingile eriti kaasakiskuvale loole. Ma jäin küll peale kahte rida vait, sest kõigi tähelepanu oli koondunud mulle.

9. Ma ei joo kohvi, aga kohvimaitseliste magustoitude vastu pole mul midagi. Ma ei tea, kuidas see üldse võimalik on, aga see on lihtsalt nii välja kujunenud. Ma ei joo muidu piima ka, aga hommikusöögihelbeid söön ikka piimaga, räägimata mannavahust.

10. Ma ei kuula hommikul raadiot ega vaata telekat. Seda sel lihtsal põhjusel, et ma ei taha kõiki neid uudiseid kuulda. Ma ei leia, et ma peaksin oma hommikut alustama statistikaga liikluses surnud inimestest. Miks ma üldse siis peaksin kodunt lahkuma, kui ma tänaval kohe surma võin saada? Loomulikult võin ma kodus ka ära surra, aga asi pole ainult selles. Mulle lihtsalt meeldib hommikut helgemalt alustada, kui depressiivseid uudiseid kuulates. Mõned tunnid hiljem võin ma kõik uudised üle vaadata ja see ei mõjuta mu päeva enam nii palju.

2 kommentaari: