laupäev, 19. juuni 2010

tsau tussu ehk kuidas ma noorte slängist aru ei saa

Juba mitu korda oleme sõbrannaga tõdenud, et me oleme sitaks vanad ja ei saa enam sittagi aru, mida tänapäeva hukas noorus räägib. Ausõna, me oleme tõesti nii elukauged vist, et enam mitte mõhkugi ei mõika mingist slängist või millest iganes. Või on meie probleemiks see, et me räägime ilusti-kenasti eesti keelt. 

Võib-olla on mul midagi viga, et mulle pole kordagi pähe tulnud oma sõbrannasid tussudeks kutsuda? Äkki ma olen mingi friik? *rings the alarm in the panic department* Ja neid asju on veel ja veel. Kust tuleb see tore fantaasia, et oma sõpru imelikult kutsuda või täiesti normaalsete sõnade asemel mingeid paganama ebardeid ja abordijäänuseid kasutada? Kui sõbrannale ütled tussu, siis sõbrale ütled noks või? Ma pean nüüd selle üle pikalt juurdlema. Lihtsam oleks loomulikult mõnelt kaasaegselt noorelt küsida, aga ei taha ju välja näidata, kui loll ma olen. 

Rüve pidi rõve olema ja röps on rops. Alguses mõtlesin, et mõnel on need täpitähed segamini läinud, aga nii ongi. Peale pikka pidu saab vist sõbrannale öelda: "Rüve röps sul tussu!".


PS: See postitus on siin ainult seepärast, et mustsõstrateest täis jäädes lubasin ma sellise pealkirjaga postitust. Mina ja mu suur suu. *ohkab*

2 kommentaari:

  1. Seda teed joome kunagi veel, eks?!
    ;D and the color was so nice ^^,
    igatepidi nauditav!

    a slängi kohe pealt ega mina ka tea, mis mida enam tähendab. Eks peab arvamismängu mägima või küsima xD

    VastaKustuta
  2. Eks ma pea siis seda teed poest otsima minema

    Me oleme lollid eeslid, kes mitte midagi ei tea xD

    VastaKustuta