laupäev, 18. aprill 2009

Emilie Autumn @ Tapper

Eile õhtul sai siis Tapperis Emilie Autumni kontserdil käidud. Sellest sai koheselt minu parim kontsertelamus (ja mul on neid piisavalt) üldse. See oli lihtsalt nii võimas. Mulle klubi keikkad meeldivadki rohkem.

Emilie ja tema Bloody Crumpets tegid korralikku show'd. Mitut artisti te ikka teate, kelle kontserdi juurde käib tuleneelamine, leegitsev hularõngas jne? Lihtsalt super! Vaatemäng missugune. Loomulikult ei saa ära unustada tee joomist ;)

Muusikast pole mul vaja vist enam rääkida, sest kõik peaksite sellega juba tuttavad olema. Kui ei ole, oleks viimane aeg end asjaga kurssi viia.

Ma ei suudagi seda elamust sõnadega kirjeldada. See oli lihtsalt nii võimas. Esimeste lugude ajal olid mul isegi pisarad silmas ja ma ei olnud ainuke. Mu selja taga üks tüdruk lausa nuttis. Hea on ka see, et Emilie on üks selliseid artiste, kes rahvaga ka ikka suhtleb. (Ma olen hakanud neid, kes ei suhlte, jälestama.) Ma võin öelda, et kõik, kes kohale ei tulnud, ei tea, millest nad ilma jäid ja parem neile. Need, kes teavad, saavad ainult ennast kiruda ja vaikselt omaette nutta tihkuda.

Pärast jagasid nad ka autogramme. Emilie'le meeldis minu punane sall x) Victoria oli nii sõbralik (ja flirtiv ;) ). Maggots tänas, et ma kontserdil käisin. Mina tänasin teda meie lõbustamise eest ning ta ütles, et tal ei ole midagi muud ju teha. Contessa oli lihtsalt armas. Aprella tegi mõlemale põsele musi, Victoria ainult ühele :) Ma olin pärast punase huulepulgaga veidi koos, aga see ju ei loe.

Ma ostsin endale ka Lucina plaadi. (Ta oli üks Crumpet.) Mujalt seda eriti saada ei ole olnud, nii et sealt osta tuli odavam kui ei tea kust tellida x)

Ja seda siin kirjutan ka juba terve igaviku. Miks ma küll alati mitut asja korraga teen?

P.S. Hixi, nad esinevad seal 31. juulil *vilistab*

3 kommentaari:

  1. It was awesome!

    P.S! Niuksuuuuuuuu! ^^,

    VastaKustuta
  2. Njaa nägin pilte elu24ś. Mu õde käis ja rääkis, et tal oli päris vahva :D. Oleks tahtud ka minna. Ei saanud. Raha polnud ka. Pole ka goot ega musta juukse kandja....

    VastaKustuta
  3. Rahaga on kogu aeg kõigil mingi jama. Ega ma ise ka mingi goot ole. Mustad juuksed küll on, aga seda ka arvatavasti ajutiselt...

    VastaKustuta