esmaspäev, 12. oktoober 2015

Sünnipäevast natuke


Mõned lugejad ehk teavad, et mul oli septembri lõpus sünnipäev. Pole siin midagi imestada, et sügis mu lemmikaastaaeg on, endal siis ju sünnipäev. Tegelikult sügis meeldib mulle hoopis teiste asjade pärast palju rohkem, aga see selleks. 

Olen varemgi oma kinkidega uhkustanud kinke näidanud, nii ka see kord. Ma sain sünnipäevaks köögikombaini! Päriselt ka, te ei kujuta ette ka, kui õnnelikuks see mind teeb. Ma kasutasin seda juba kohe samal päeval, sest mul oli vaja töö juurde järgmiseks päevaks üks porgandikook küpsetada. No ikka suur plaaditäis kooki, et igaüks ikka vähemalt ühe tükikese saab. Kujutage nüüd ette, kuidas ma neid porgandeid käsitsi riivinud oleksin. Köögikombainiga käis see aga nii muuseas, paari minutiga olid kõik porgandid riivitud. Mu elu on nüüd palju, palju lihtsam.

Peale selle oli ka niisama väiksemat nipet-näpet, nagu ikka. Sain oma kollektsiooni mõned võtmehoidjad juurde jälle. *thumbs up* Kui te nüüd arvate, et ma olen väga igav inimene, siis on teil õigus. Nimelt kavatsen ma sünnipäevaks saadud raha eest endale uue õmblusmasina osta.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar