neljapäev, 21. mai 2015

Eurovision make some noise! ehk Eurovisioon - Osa 2

Täna on siis teine poolfinaal. Sel korral saame pöialt hoida ainult oma naabritele. Muidugi ainult juhul, kui nende lood ka kuulatavad on. Või noh, igava/halva loo puhul peab asi vähemalt naljakas olema.

Hurraa, saatejuhtidele on midagi palju normaalsemat selga pandud! Eurovisioonile omaselt sädelevad kleidid. Muide, Reikop mainib kogu aeg igasuguseid tähtsusetuid asju, nii et teen seda nüüd ka mina. Nimelt on mul ühe õhtujuhiga samal päeval sünnipäev. Mirjam, see blond, on küll mõned aastad varem sündinud, aga see polegi nii tähtis. Nüüd aga asja juurde...

Leedu
Suudlus oli ära, nii et trikk on tehtud. Lauljannal on nii armas kleit ja nii värviline. Muidu on enamus ainult must-valged, siin oli ikka sinist ka. 

Iirimaa
Haha, laulja sööb nädalas kuni 5 purki mett ning tal on kodus eesel. Ma tahan nüüd teada, kui suurtest purkidest meil jutt käib. Igatahes on lugu taaskord ballaad, mis pole üldsegi üllatav. Mina oleks ikka tiibklaveri lavale käskinud vedada. 

San Marino
Esimesel hetkel tundus mulle, et Bulgaaria maffia on laval. Selle eest saab ainult Padjaklubi tänada. Lugu ise meenutab natuke keskkooli muusikali, no pole midagi parata.

Montenegro
Ma tahan ka Eurovisiooni teemalist sünnipäevatorti. See selleks, räägime nüüd loost. Taas üks vähestest emakeelsetest lauludest, mis mõjub lausa värskendavalt. Ma juba mainisin, et kõik võiksid emakeeles laulda.

Malta
Ma ei saanud alguses arugi, et ta inglise keeles laulis, kõlas ainult mingi arusaamatu mõmin. Ma olen isegi õnnelik, et see läbi sai. Tõesti.

Norra
Kas see lugu on pihtimus? Alustas küll niimoodi ju. Mul on tunne, et sellel lool oli potentsiaali, aga siis otsustati see Eurovisioonile saata. Ilma selle lauluvõistluseta oleks sellest ehk palju parem lugu saanud.

Portugal
Päris pikk pealkiri lool. Ma vaatasin kogu aja seda esitust, kuid ei oskagi midagi öelda. Ma ei tea, juhe jooksis kokku või midagi...

Tšehhi
Ma ei tea, midagi justkui nagu oli. Tüübi kulm liikus päris hästi. Ma olen vist loll, sest ma ei saanud aru, miks naine oma kingad jalast kiskus ja lavale laiali loopis. Palun seletage mulle selle teo tagamaid.

Iisrael
Kas sellist asja Iisraelis üldse lubatakse? Pole justkui nagu nende tavaline stiil, aga eks peabki vahel midagi uut proovima. Kuldsed tiibadega ketsid oli nice touch, mis sest, et ta oleks pidanud üleni kuldne olema. Muide, ma arvan, et sellel lool on isegi võimalus edasi saada. 

Läti
No see ei ole mitte mingil juhul minu tass teed. Hell no! See kleit häiris mind mingil põhjusel. Tema hääl häiris mind ka. Kuidas ma meie lõunanaabritele nüüd pöialt hoidma peaks?

Aserbaidžaan
See tants röövis peaaegu kogu mu tähelepanu. See, mis üle jäi, läks taustale. Tunnistan ausalt, et loole ei suutnudki eriti keskenduda.

Island
Mul on tunne, justkui ma oleks seda kõike juba kuulnud ja näinud. Hea meel muidugi natukenegi värve näha, roosa kleit on valgetele ja mustadele kostüümidele hea vaheldus.

Rootsi
Suurfavoriit siis. Ma isegi mõnes mõttes mõistan seda. Tundub, et nemad on oma lavashow üle tõsiselt mõelnud, mis sest, et tüüp üksi seal on. Või noh, mitte päris üksi, kriipsujukud olid ka. 

Šveits
Oh, trummid! Ja väike kostüümitrikk! Mõlemad on sellel võistlusel lausa kohustuslikud elemendid olnud, aga sel aastal neid eriti näha pole olnud. Lugu oli isegi talutav, aga ma ei kuulanud eriti sõnu, nii et äkki need olid lausa jubedad...

Küpros
Küll on tore näha, et ainult kostüümid pole enamjaolt must-valged, vahepeal oli kogu pilt selline. Lihtne unelauluke, mõnel vajus silm kinni vaikselt :)

Sloveenia
Need kõrvaklapid olid häirivad. Mulle meenutas ta kleit meie elutoa kardinaid. No sellised vanad pitskardinad on meil, temal neist tehtud kleit. Kui uut esinemiskostüümi vaja, siis võtku ühendust, võin meie kardinad sümboolse tasu eest talle müüa.

Poola
Kogu Eurovisiooni läbiv teema on sildade ehitamine, nii et see lugu sobib siia nagu rusikas silmaauku. Tema ehitab ka oma laulus sildu. 

Taas üks videolugu sellest, kuidas Eurovisoon on Austriale palju tänu võlgu. Need videod on ägedad :) See teine video sellest, kuidas tulemusi ette loetakse oli hea. No ausõna, asi on õnneks arenenud, aga apsakaid tuleb ikka ette. Vanasti rohkem, aga naljakas on see alati olnud.

UKULELE!!! 

Finaali said: Leedu, Poola, Sloveenia, Rootsi, Norra, Montenegro, Küpros, Aserbaidžaan, Läti, Iisrael

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar