laupäev, 31. märts 2012

nothing compares to a quiet evening alone

Facebooki chat on inimesi täis, msn on inimesi täis. Ma ei saa enam aru, mis toimub. Kas me oleme kõik kollektiivselt isekeskis otsustanud, et oleme liiga vanad ja et on aeg kodus istuda? Laupäeva õhtu on ju ikkagi, klubides on mingid lahedad peod ja pubides karaoke või niisama mingi süldibänd. Midagi on ju ikka teha. Või ma eksin?

Mina, kes ma pole kunagi eriline klubihunt olnud, istun jah kodus ja naudin küünlavalgel veini. Mul nimelt käib see "Maa tund" siiamaani, aga see on kõigest väike kõrvalepõige. Mingil imelikul kombel istuvad kodus ka kõik need, kes tavaliselt terve nädalavahetuse kõvasti pummeldavad. Ei tea, kas rahad on otsas või mis nende vabandus on. Samas, aja maha võtmiseks ja kodus vaikse õhtu veetmiseks polegi vist vabandust vaja. Ma arvan.

Tegelikult pole mul ju mingit õigust sellise asja pärast viriseda. Mina olen ju see nohik, kelle arvates pusle kokkupanemine või lauamängud on meeldiv ajaviide. Sellest rääkides, kas keegi tahab aidata mul 1000-tükilist puslet kokku panna. Tegu on mingi maali koopiaga, nii et see on sutsu raskem kui niisama suur loss ümbritsevate puudega vms. Kui keegi aidata ei taha või ei saa, siis ehk oskab soovitada mingit alust sellele. Eelmine suurem pusle sai mingi vana voodiotsa peale kokku pandud, siiamaani rändab mööda maja ringi. Ära pole veel lagunenud. Ja kes puslet kokku panna ei taha, tulgu minuga mängima mälumängu meie armsa koduplaneedi kohta. Ma arvan, et seda oleks hea mängida siis, kui üks veinipudel on tühjaks joodud ja teine alles avatud. Siis ei mäleta mõni enam ka kõige elementaarseimaid asju :)

3 kommentaari:

  1. Nu ma armastan samuti nii lauamänge kui puslesid :P Aga Haapsallu ma vaevalt nüüd satun nii pea ja ka alust ei oska soovitada. Muretse kuskilt sobivas möödus pildiraam? Aga neid elementaarseid asju maailma ja ka oma koduriigi kohta ei tea ma ka ilma alko abita :D

    VastaKustuta
  2. Sina ei saa lulli lüüa, sul vaja kool lõpetada :D

    VastaKustuta
  3. Täpselt nii :S Oleks vaid rohkem aega.

    VastaKustuta