neljapäev, 8. märts 2012

8. märts

Kas te teate, kuidas näeb välja õpetajate streik? Põhimõtteliselt oli asi nii, et õpsid tulid kõik hommikul tööle. Tunnistan, et nad tegid seda hiljem kui tavaliselt, aga kohale ronisid nad küll. Siis nad siis parandasid töövihikuid või koostasid kontrolltööde küsimusi. Vahepeal oli ka kohvipaus muidugi, sest ilma lobisemata ja kohvi joomata ju ei saa. Loomulikult tehti kõike seda vaikses koolimajas, sest lapsed olid kodudes. Noh, koolimaja oli vaikne ainult siis, kui mina tolmuimejaga aknavahedest sodi ei imenud. Elagu kevadine suurpuhastus! Teoorias tuleb see suurpuhastus muidugi alles vaheajal, aga kes see ikka kannatab nii kaua oodata.

Meil streigiti ainult üks päev, aga tundus, et streikijateks olid hoopis lapsevanemad. Lasteaed oli meil ilusti avatud, aga lapsi oli veidi üle kümne. Kuna ma hetkel lasteaias ei tööta, siis ei tea ma täpsemat arvu. Ma ei viitsinud neid pärdikuid üle ka lugeda, kui nad mänguväljakul ringi paterdasid. Mul oli targematki teha, näiteks mööblit liigutada, et aknale lähemale saada.

Tänane naistepäev pole sugugi targem. Tööle saan alles hiljem, sest on mingi lauluvõistlus ja lapsed söövad vahepeal klassis kringlit. Soovige mulle edu, sest ma pean vähemalt pool kringlit pärast põrandalt kokku korjama. Vähemalt on mul lilli ja šokolaadi. Head naistepäeva kõigile naistele!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar