laupäev, 4. juuni 2011

School's out for summer

No more pencils 
no more books 
no more teacher's dirty looks yeah

Eile sai see viimane eksam ka tehtud. Geograafia, mis polnudki nii hull, kui ma arvasin. Küllap ikka üle 20 punkti saan. Nüüd on kõik läbi. Esmaspäeval lähen viin geograafiaõpikud ka tagasi ning saan veidi raha. Ja siis ei kavatse ma enne lõpuaktust enam oma nägu näidata. Pole nagu põhjust.

Kuidas on kõige parem oma eksamiperioodi lõpetada? Suure peoga? No metsa see pidu, mul lõppes see suure üllatusega. Sain suure lillekimbu ja pudeli veini. Nii armas, kui on inimesi, kellele sa ikka korda lähed.

Out for summer 
out till fall 
we might not come back at all

2 kommentaari:

  1. Nii armas ^^,
    Lucky bastard ka muidugi, et kool läbi xD

    VastaKustuta
  2. Kõige armsam on muidugi see, et mul ei ole piisavalt suurt vaasi :D
    Nojah, vahel on mul ka õnne :P

    VastaKustuta