reede, 13. mai 2011

Taustalauljad peavad viisi ehk Eurovisioonitriloogia II osa

Nonii, teise poolfinaali lood pidid tugevamad olema, minu arvates oli tegu ikka pasaga mõttetult igava jamaga. Olgu, rahvas elas seekord rohkem kaasa. Vähemalt nägime Jean Paul Gaultier' loomingut. Peale selle taaskord palju tuld ja klaaskuubikut ja kõrghooneid.

Lätlased arvasid et must-valge riietus on hea, sest siis ei ole võimalik riietega puusse panna. No minu meelest nägid nad seal üsna tobedad välja, õnneks punane kikilips päästis olukorra. Kikilipsu nägime ka Belgia esinejate riietuse juures. Seal olid ka punased püksid ja kollane pluus. Igatahes on kõik kursis sellega, et kikilips teeb mehe šikiks. Slovakkia tibid tegid lolle nägusid ja ma mõtlesin, et nad oleksid võinud selle juurde jäädagi. See oli parem kui laulmine. Sloveenia lauljanna pidi saabastega ka magama. Nojah, ju ta ei saanud neid lihtsalt jalast ära. Vähemalt ta ei kukkunud. Ma mõtlesin kogu laulu ajal, et natuke glitterit ja muud pahna näkku ning temast saaks brüneti Ke$ha.

Mitme loo puhul tekkis tunne, et ma oleks seda lugu justkui juba kuulnud. Olgugi, et ei kuulanud sel aastal mitte ühtegi lugu enne poolfinaale. Plagiaat siin ja plagiaat seal. See hingelt hard rock tüüp ajas mind suisa naerma, täielik palagan. Õde siin kommenteeris kõikide soenguid. Enamus meenutasid talle mingi ühikaroti oma. Kuna ma seda toredat noortesarja ei vaata, et tea ma ka seda, kellest jutt.

Dana Internationali lavale tuleku järel läks meil siin lahti diskussioon transseksuaalide teemal, mis ei vaibunud niipea. Selle lõpetas Jedwardi esinemine, mis ei olnud sünkroonis ja mis tekitas võitle või põgene reaktsiooni. Vähemalt see klassikalise muusika breiktantsu sümbioos oli huvitav. Nüüd aga pean ma tunnistama, et minu põhitähelepanu eile õhtul kuulus ikkagi Sunrise Avenuele. Küll on hea, kui kontsert koju kätte tuuakse.

Igatahes said finaali Eesti, Rumeenia, Moldova, Iirimaa, Bosnia ja Hertsegoviina, Taani, Austria, Ukraina, Sloveenia ja Rootsi. Küll oli tore, et Eesti esimesena välja öeldi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar