pühapäev, 3. aprill 2011

And I'll be alright if you could sing to me

Siit leidsin taaskord midagi toredat.
Tuleb võtta siis kümme artisti või bändi, kes sulle meeldivad ja need ritta seada.
Seda tee enne, kui vaatad järgnevaid küsimusi.

1. The Wildhearts
2. Guns N' Roses
3. Darren Hayes
4. Emilie Autumn
5. Lady Gaga
6. Mötley Crüe
7. Bif Naked
8. Anouk
9. The 69 Eyes
10. Sixx:A.M.

Kõige raskem oli valida need 10, kes siis ritta tuli seada. Küsimustele vastata on juba lihtne :) 

Mis oli esimene lugu, mida sa kuulsid bändilt number 6?  
Too Young To Fall In Love ja sellest piisas.

Mis on su lemmiklugu artistilt number 8?
Täiesti kindlalt võin öelda, et selleks on Jerusalem. On hetki, kus see lugu teiste varju jääb, aga ma tulen selle
juurde alati tagasi.

Millised on su lemmiklaulusõnad artistilt number 5?
And I know that it’s complicated
But I’m a loser in love
So baby raise a glass to mend
All the broken hearts
Of all my wrecked up friends

Ja seda mitmel põhjusel. Esiteks on see minu lemmiklugu talt, teiseks jumaldan ma selle loo live esitusi, kolmandaks on lahe, kui ta selle wrecked up mõnikord fucked up-iks muudab. Iga kord kui ma kaasa laulan (ja seda ma teen tihti) laulangi ma fucked up, see on kuidagi sobivam minu maailmas ;)

Mitu korda oled näinud number 4 laivis? 
Ühe korra...it left me wanting more. See oli mu elu parim kontsertelamus üldse ja seda ei ületa enam mitte miski. Lihtsalt super.

Mis on su lemmiklugu number 7-lt?
Ma võiks absoluutselt kõik ta lood praegu üles lugeda, aga kui valida üks, siis võtame näiteks loo Leader.

Kas artistilt 3 on mõni lugu, mis sind kurvaks teeb?
Kohe päris mitu, aga alati saab sellega hakkama California

Millal sa hakkasid artisti 2 kuulama?
Siis kui ma esimest korda Welcome To The Jungle'it kuulsin. Siis oli vaja terve diskograafia kuskilt hankida ja
ülejäänu on ajalugu :)

Kuidas sa number 3 enda jaoks avastasid?
Üllatus-üllatus, ta oli kunagi Savage Gardenis. Seetõttu ma lihtsalt pidin end ta soolokarjääriga kurssi viima :)

Mis on su lemmiklugu artistilt number 4?
See on liiga raske küsimus...

Mitu korda oled näinud number 9-t laivis?
Kahjuks siiani ainult ühe. Tegelikult polnud ma enne seda esinemist neist palju kuulnud, ainult paar lugu, aga kontserdi lõpuks olin ma fänn.

Kas mõni number 8 lugu teeb sind kurvaks?
Mitu lugu teevad mind kurvaks: Sacrifice, Lost, If You Were Mine...

Mis on su number 1 lemmiklaul?
Suckerpunch või My Baby Is A Headfuck. Tegelikult on liiga palju head ja erinevat kraami, et sealt lemmik valida. Seepärast ma nad ka esimestena kirja panin.

Kuidas sai sinust number 10 fänn?
Ühel öösel vaatasin vh1 ja sealt tuli Life Is Beautiful. Järgmisel hetkel olin juba arvuti taga albumit ja raamatut
tellimas. Ja nii see kõik hakkaski...

2 kommentaari:

  1. Seda peab ka ise järele proovima xD. Panin oma bändid enne ilusti ritta ja siis lugesin lõpuni :D

    VastaKustuta
  2. Loomulikult proovi järele :D

    VastaKustuta