pühapäev, 13. veebruar 2011

But we get what we deserve

Oh when you look deep into my mind.
That is so tired and weak from this life.
On the verge of fear all the time.
I feel like you left me here to die.

Nüüd, kus ma arvan, et ma lõpuks terve olen, tuleb välja, et homme on nii matemaatikas kui ka eesti keeles töö. Publistika kohta tuleva kontrolltöö teen ma veel ära, aga kuidas kurat ma matemaatikas eksponentvõrrandite töö ära teen, kui ma seda juba eelmisel aastal korralikult ei õppinud ning sel aastal just neist tundidest puudusin. Mul ikka veab, või mis?

Vähemalt ülehomseks ühiskonnaõpetuse tööks saan ma korralikult õppida. Seda loomulikult ainult siis, kui homme endale ikka materjali paljundan. Kui ma peaks selle ära unustama, siis võib keegi mulle vabalt peksa anda, ma absoluutselt ei pahandaks.


Ja see, et ma arvan, et terve olen, ei tähenda sugugi seda, et mul nüüd peas ka kõik korras oleks. Ma olen ikka edasi veidi napakas ja tõsiste probleemidega. Nüüd aga jääb mul vähem aega nendele keskenduda, sest mul on vaja keskenduda järeltöödele. Ja loomulikult ka tulevastele töödele, et rohkem järeltöösid ei tuleks...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar