reede, 10. september 2010

I'm sick but I'm pretty

I've been swimming in a sea of anarchy
I've been livin' on compliments and herbal tea
I've been wonderin' if all the things I've ever seen
Were ever real

Nüüd on kindlamast kindlam see, et sügis on käes. Mul on nina nii kinni või siiski lahti või ikkagi kinni või... Igatahes on mul jube nohu ja ma aevastan kogu aeg kõik kohad täis. Joon nohuteed (pildil) ja natuke aega tagasi jõin ka Fervexit, sest see olemine pole just kõige parem. Mul on vaja esmaspäevaks jälle tip-top korras olla, seega tuleb teha kõik, mis võimalik.

Tänu sellele veedan ma järjekordse reede - ja üldse terve nädalavahetuse - kodus. Kas pole mitte tore? See siin lõhnab vaikselt juba katastroofi järele. Sellise, mis terve mõistuse viib ja mingid "filosoofilsed" mõtted toob. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar