esmaspäev, 2. august 2010

My only natural talent's wasted on my alcoholic friends ehk Mine põõsasse!

I'm counting back
The number of the steps
It took for me to get
Back on the wagon of the weekend


Olen ma lubanud, et ei joo enam kunagi? Olen ma lubanud, oma sõbrannadega enam mitte välja minna? On vist parem, kui keegi neile küsimustele ei vasta. Loomulikult oli tegelikult tore, nagu alati.

Kirsimaitseline Nipernaadi viin, tequila slammerid, siider, viinakokteil, õlu...Kas mul on midagi viga?

Igatahes sai siis nalja, kui me sõbrannaga bussipeatuses olime. Ta soovitas mul põõsasse peitu minna, sest ta lubas kellelegi, et ootab toda...loomulikult üksi. No tõesti, mine põõsasse. Ma oleksin sinna magama ju jäänud!

Kõige parem asi siin maailmas on siiski päikese poole koju jalutada, tennised kontsade vastu vahetada, sest need on mugavamad, ja mõelda, et "jumal küll, ega mind põõsas nähtud"...

2 kommentaari: