laupäev, 3. juuli 2010

I followed working hard to try and break the chain ehk Catwalk No. 5

Tänasega on nii, et enamuse ajast me kõik õues veetsimegi. Meile toodi eile kaks koormatäit heina, mille laka peale panemisega me täna siis algust tegimegi. Meil on õu heinapakke täis, so much fun...


Esialgu polnud Kata heinapakkidest sugugi huvitatud...


...kuid peale väikest tutvust meeldis talle kuhja otsas käia ja uudistada küll.

Timmu see-eest eelistas ronida katete all teiste eest peidus. Asjatas ta seal peale minu lahkumist veel tükk aega.

Mina olen peale väsitavat tööpäeva üpriski väsinud. Asja ei tee paremaks tõsiasi, et päeva alustasin ma siiski poodlemisega. Olen terve päeva jalul olnud ning tahaks ainult puhata...Need paganama heinapakid on ikka rasked küll...eriti, kui sa juba 70 tükki oled ümber kuhja kuuri tassinud ning siis veel lõpuspurdina 10 pakki kiiresti-kiiresti õige koha peale viid. Homme tuleb pikk päev, see on kindel. Kogu selle aja sisse peab mahtuma ka ühe jalgpallimatši vaatamine, mis tõotab huvitav tulla. 

Kiisud aga on paksult rahul sellega, et täna oli nii ilus ilm, et nad said peaaegu terve õhtupooliku õues inimeste juures veeta ega pidanudki toas akna peal kräunuma.

2 kommentaari: