neljapäev, 27. mai 2010

Saastavisioon vol. 2 ehk eurolaval olla on parem kui seks

Pealkirja teise poole autor on Bulgaaria oma Rolf Jr. Ausõna, see lugu inglist ja mehe välimus - Rolf mis Rolf. Loodan siiralt, et mõni fänn nüüd ei hakka mulle ähvarduskirju saatma.*paranoid*

Võib-olla on asi minus, aga taas kord jäi mulle mulje, et teise poolfinaali lood on paremad. Tase tundub kõrgem olevat kui esimese poolfinaali oma. Ma ei tea, võib-olla on asi selles, et esimene šokk on üle elatud või hoopis selles, et nüüd ikka täie pasaga Eurovisiooni lainel olen. Kui esimeses poolfinaalis oli rohkem meesartiste, siis teises tundus olevat rohkem naisartiste. Säärejooksu näidati ka, kui keegi üldse vaevus vaatama ja tähele panema. Saan aru küll, et te kõik joote, sest muidu ei suuda seda saadet taluda. Muide, saatejuhid sakivad siiamaani. Vähe sellest, enamus teksti on ka sama, mis teisipäeval. Taaskasutamine FTW!

Leedu mehed on vaadanud liiga palju filmi "Püksid maha". Armeenia lugu aga on paljude lemmik. See on ka üks favoriite. Kui Aserbaidžaani lauljanna kingadest ja sandiks kukkumise hirmust juttu tuli, pidin ma küll naerma pahvatama. Mida sa topid endale selliseid kontsi alla, kui nendega käidud ei saa. Pärast vaatasin, et laval joostud sai küll, aga näe, trepist alla kartis ise tulla. Hollandi lugu väärib lausa omaette postitust. Selle asemel aga ütlen ma hoopis, et mul ei ole selle jaoks sõnu. Mis muud kui et tuleb mõne hollandlase käest küsida, mida kuradit nad mõtlesid.

Eks ma pea nüüd natukene ka kostüümidest rääkima. Kui juba Aserbaidžaani lauljanna kingadest juttu oli, siis tuleb mainida ka tema kleiti. Sellel oli rohkem tulukesi, kui meil jõulude ajal kuusepuul. Ma mõtlen seda täiesti tõsiselt. Horvaatia naiste kleidid olid minu arvates väga ilusad. Kui keegi pikkuse kallal vinguda tahab, siis selle saadaks perse. Naistel olid ju ilusad jalad, las siis näitavad neid. Tore loomulikult, et Gruusia delegatsioonil oli piisavalt raha, et Dolce & Gabbana swarovski kristallidega kleit osta, aga  kingi polnud kellelgi jalas. Mu vanaemale nimelt meeldib kommenteerida, kui viletsad artistid ikka on, et kingi ei saa osta =) Tegelikult ma saan aru küll, et seda koreograafiat oli lihtsam esitada paljajalu. Türgi robotist ei tasu üldse rääkima hakata. Ukrainlanna kleit - kas seda saab üldse kleidiks nimetada - oli vist üks minu lemmikuid. Minu poolest võivad kõik teised seda ka maha tegema hakata.

Kui Küprose lugu algas, siis ma mõtlesin küll, et seal saarel on midagi juhtunud. Vaoshoitud britid ei sobi just nende temperamendiga kokku ju. Mitte, et noormehel midagi viga oleks olnud. Lugu iseenesest oli ka hästi kirjutatud poplugu, nii et pole midagi vigiseda. Pealegi pidavat artist olema nõus paari õlle eest mitu tundi musitseerima. In that case, I got a six pack waiting ;)

Minu lemmikuteks seekord on Küpros, Rumeenia ja kõige lemmikum on loomulikult Türgi. Ma arvan, et nii mõnigi suutis selle ära arvata. See oli nagu rusikas silmaauku, vähemalt minu jaoks. Rumeenia esitajate klaver oli aga vaatamisväärsus omaette. Näha oli ka see, et nad ise nautisid seda, mida nad laval tegid.

Finaali said: 
Gruusia
Ukraina
Türgi
Iisrael
Iirimaa
Küpros
Aserbaidžaan
Rumeenia
Armeenia
Taani

Muide, ma olen enam-vähem kõik finaali edasi pääsenud riigid ära arvanud. Vähemalt mul on ka finaalis midagi vaadata, sest suurriikide lood ei tundu just minu teetass olevat. Olgem ausad, terve see Eurovisioon ei ole just minu teetass. Ainult üksikud kummitama jäävad lood meeldivad mulle. Kuigi jah, ma unustan need enamasti paari kuu jooksul ära, et kunagi hiljem taasavastada.

Ja nüüd siis finaali ootama...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar