teisipäev, 23. märts 2010

no mitte kuidagi ei taha...

Arvatavasti on nüüd mõni päev siin blogis kõik vaikne...

Selle asemel, et magada, istun ma arvuti taga ja tegelen igasuguste asjadega. Mul tuleb vara ärgata, aga see ei morjenda. Ma tean, et nagunii ei saa ma magada. See on alati nii, just nagu aamen kirikus.

Ei tea, kas ma saan endale ka mõne toreda palatikaaslase. Tegelikult meeldiks mulle üksi olla vist rohkem. Ah, ma ei tea enam. Nagunii ei hakka ma seal endale mingeid sõpru soetama. Tahan ainult, et lõpuks ometi selgeks tehtaks, mis täpselt viga on. Teadmatus on kõige hullem.

Ignorance isn't bliss. Tõesõna, kui sa ei tea, mis tegelikult toimub, hakkad sa endale asju välja mõtlema. Kui sa ei tea, mis värk on, hakkad sa asju ette kujutama. Loomulikult on alati peas keerlevad mõtted mustad ja sünged. Kõige mustem stsenaarium tundub alati olevat just see, millega sinul tegu.

Tegelikult ma tean, et ma saan hakkama, aga mulle lihtsalt ei meeldi haiglad. Pealegi, haiglatoitu tahaksin ma parema meelega siiski vältida. Saate ju aru, et see võrdub minu jaoks väljas söömisega. Midagi sellist, mis mulle ei meeldi ning mida ma just väga tihti ei tee. Mu foobiad saavad nüüd alles hoo sisse...

1 kommentaar: