reede, 5. märts 2010

hooray for me

Ma olen täielik geenius. Eile õnnestus mul teed tehes kuuma vett hoopis oma käe peale valada. Käsi on siiamaani veidi valus. Muidugi oli asi täiuslik, sest rohkem said kannatada just sõrmenukid. Hooray for me!

Kõige toredam oli eilse juures muidugi see arstil käik. Ma pidin natuke ootama ning veel natuke ootama. Igatahes lõppes asi sellega, et pidin täna arstile helistama. Mulle kirjutati mingi hirmkalli rohu digiretsept, kästi mõelda, kas ma saan seda rohtu endale lubada. Olgem ausad, veel paar päeva tagasi oli mul kogu vajaminev raha olemas. Kui nüüd olla veel ausam, siis ei, tegelikult ei saa ma seda endale lubada, aga tervis on kõige tähtsam.

Täna siis sain teada, et 23ndal pean haiglasse ronima. Mustamäe haiglasse siis. Jällegi üks tore uudis, mulle ju nii meeldib haiglates. Juhhei! Elu ei saakski parem olla! Samas ma tean, et on väike lootus, et asjad saavad korda ning lõpuks on ka mingeid tulemusi näha/tunda. On lootus, et saan lõpuks ka mingeid vastuseid, täpsustamata asjad saavad lõpuks täpsustatud. Sellegipoolest pole mõte haiglasse minekust eriti vaimustav. Bleh...

2 kommentaari:

  1. Kui sa seal Mustamäe haiglas dr. Kikka nimelist kirurgi näed, siis lükka ta palun trepist alla.
    ok?

    VastaKustuta