kolmapäev, 11. november 2009

see no evil, hear no evil, speak no evil



Kolm tarka ahvi. Ahvid on targemad kui inimesed, sest inimestel on nii tore komme kogu kuradi aeg klatšida. Mõnikord käib kolme ahvi juurde ka neljas. Do no evil... Miks on inimestel nii kuradi raske sellistest asjadest kinni pidada?

Vahel on tunne, et olen ainus loll, kes tõesti usub, et mida külvad, seda lõikad. Karma's gonna get you! Tõsiselt. Mille pärast on vaja kogu aeg kõigi kohta halba rääkida ning kõigile halba soovida? Kõik tuleb ringiga tagasi. Lase vabaks! Kui asjadel minna lasta, on elu kergem. Loomulikult on ming aeg, mille jooksul põdeda, aga seda ei saa igavesti teha. Make peace with your past so it won't screw up the present. Kui kogu aeg kõigest kümne küünega kinni hoida, siis läheb elu allamäge. Pealegi on elu liiga lühike, et seda kellegi vihkamise peale kulutada. On paremaidki asju siin ilmas.

Get rid of anything that isn't useful, beautiful or joyful. Seega lendavad prügimäele ka kõik halvad inimesed, sest nad pole mitte mingil juhul ilusad. Õelus ei tee inimest ilusaks, mõelge teie mida tahate. Nii see on ja nii see jääb. Õnneks olen mina endale piisavalt paksu naha kasvatanud, et mind miski eriti ei kõiguta. Vastik on aga olla see kõrvalseisja, kes kogu seda jama taluma peab. Tavaliselt lülitangi end mingi klatši ajal välja. Edasi rääkimine ei ole kunagi isegi mõttesse tulnud. Võib-olla olen ma tõesti imelik...

Ma ei kavatse oma elu ära rikkuda tühistest asjadest kinni hoidmisega või viha ja mineviku külge klammerdumisega. Mis oli, see oli, mis tuleb, see on alles ees. Pealegi tuleb asju positiivsest küljest vaadata ja uskuda, et parim on alles ees. Tavaliselt see nii ongi. Kahjuks peame enne selle parimani jõudmist kannatama ja natuke halvemate asjade/aegadega tegelema. 

----------------------------------
P.S. Kahjuks pean ütlema, et pilt on tegelikult sellest osast, kus naistel gripp oli. Noh, aktuaalne teema või nii.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar