reede, 9. mai 2014

Eurostraalia ehk Eurovisiooni II vaatus

Teise poolfinaali avaetteaste oli juba parem kui esimese, seega on lootust, et tänane show on huvitavam. Lootus suureb ju ikkagi viimasena.

Malta
Hea teada, et lugu oli ammu enne Eurovisiooni valmis kirjutatud. Ma ei tea, kas koju tulemisest tasub laulda, see võib rahvale vale signaali saata. Niimoodi võibki juhtuda, et tulebki koju minna.

Iisrael 
Jah, meil ei tuksu tõesti sama süda. Kui tuksuks, siis oleks see lugu mulle rohkem meeldinud. Tunnistan, et iseenesest ei olnud see ju halb lugu ja tema hääl oli üsna huvitav, aga meil ei tuksu siiski sama süda...

Norra
Eurovisioonil ei piisa ainult laulmisest, seda teavad juba ammu kõik. Kui piisaks, siis oleks see saade hoopis teistsugune, aga eks näis, kuidas tal siis läheb.

Gruusia
See siis terve tänavuse võistluse kõige hullem lugu kriitikute arvates. Naljakas pidi olema. Neil on õigus, kogu see jama ongi naljakas. "Issand, mis elukas see on?" küsis mu ema, kui naislauljat nägi. Hiljem lisas, et ta on paras sookolli naine. Go home Georgia, you're drunk.

Poola
Kas see on Rihanna uus singel? See oli imelik, tõesti imelik. Mul on tõesti hea meel, et see läbi sai...

Austria
Habemega naine. Ma pean ütlema, et Conchita näeb välja nagu mõni Kardashianitest. No päriselt, nagu ta oleks peale sündi ära antud. Igatahes on tal päris hea hääl, ausalt.

Leedu
Muahaha, tal olid juuksed lõpuks nii elektrit täis, et ma ei suutnud naeru tagasi hoida. Tunnistan ausalt, et ma isegi ei kuulanud seda lugu. Attention oli viimane asi, mida ta minult sai.

Soome
Olgu, veel üks tore poistebänd. Meenutab natuke Lostprophetsit ja natuke Coldplayd, ainult rohkem europop. Igatahes pole see minu maitse, aga ma kujutan ette, et fänne on neil ilma minutagi küll.

Iirimaa
No alguses oli tunne, et ei ole Iirimaa, tee või tina. No siis tuli see tants ja viiuldaja ja hakkas juba looma, aga siis sai lugu läbi ka. Nojah, mis teha.

Valgevene
Ma ei teagi, mida öelda. Oli see nüüd siis vaese mehe Robin Thicke või Marc Antony... või siis mõlemat. Igatahes tuli mul nüüd juustukoogi isu peale, nii et ma ei suutnud laulule eriti keskenduda.

Makedoonia
Kuna see oli üks vähestest lugudest, mida ma kuulnud olin, siis ma käisin selle ajal peldikus. Alguse ja lõpu järgi otsustades ei jäänud ma millestki ilma.

Šveits
Ta on vist terve Eurovisiooni ajaloo läbi vaadanud ning siis otsutanud absoluutselt täispanga peale välja minna. Vilistamine, viiul, plaksutamine, trumm... no kõik, mis vanadest videotest meelde jäi. Ja kõige selle juures oli ta hästi rõõmus ja keksis ringi. Imeline... või siis mitte.

Kreeka
Batuut? No jah, kui artistid seda soovivad. Ma ei oska kogu selle üles tõusmise kohta midagi öelda. Nagu oli ja nagu ei olnud ka. Ma pean seda natuke seedima.

Sloveenia
See oli päris huvitav. Flööt oli lahe. Ja laulja kleit. Loost on mul suva.

Rumeenia
WTF? Tõesti, mis asi see oli? Ma ei tea, ma tõesti ei tea. 

Oh jah, Austraalia on lõpuks Eurovisioonil esinenud. See lugu isegi sobis kõigi eelnevatega kokku, nii et las esinevad igal aastal. Vahet pole nagunii ju. Need tantsijad olid toredad. Selliseid asju võiks rohkem olla, palju lahedam kui need professionaalsed tantsijad, kelle tantsust mitte keegi mitte kunagi mitte midagi aru ei saa.

Finaali pääsesid: Šveits, Sloveenia, Poola, Rumeenia, Norra, Kreeka, Malta, Valgevene, Soome, Austria.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar