kolmapäev, 7. mai 2014

Meid jäeti ukse taha ehk Eurovisiooni I vaatus

On ikka vägev poolfinaal, kui lavale tuleb kolm saatejuhti. Muidugi, peavad selle üle nalja ka viskama. Kohustuslikud naljad ju teadagi ruulivad.

Armeenia
Parodist saadetakse Eurovisioonile, aga mitte paroodiat tegema. Ande raiskamine ma ütlen. Jälle see kuradi dubstep... Ja Reikopil polnud õigus, see polnud eriti hea lugu.

Läti
Loogiliselt võttes peaks mulle see lugu ju väga meeldima, sest see räägib ikkagi koogi küpsetamisest. Muide, see, et ta laulus ära mainis, et läti keele selgeks õppis, oli päris hea lüke. Kohustusliku elemendina oli viiul ilusti olemas. Plusspunkt siis selle eest.

Eesti
Vot see "postkaart" meeldis mulle. See oli tõesti lahe. Lugu pole aga kunagi mu lemmik olnud. Vähemalt tundus, et tuli hästi välja ja see on kõige tähtsam. Kahju ainult, et Marvi jälle kuhugi ära peidetud oli. Tal ikka ei vea selle taustalauljaks olemisega.

Rootsi
Teate, ma ei oska selle peale tõesti mitte midagi öelda. Kõige paremini võtab kogu selle jama kokku vist "meh".

Island
Ma ütlen ausalt, et see isegi meeldis mulle. Kostüümid olid nii värvilised, lool oli ilus sõnum, koreograafia oli lahe ning nad olid ise kogu selle asja juures lihtsalt nii rõõmsad.

*Olgu, ma saan aru, et te tahtsite kõrgetest soengutest rääkida, aga kas võiks olla kasvõi üks aasta, mil me ei maini Eurovisiooni raames kordagi Jedwardit.*

Albaania
Esiteks ei meeldi mulle selle eide hääl. No see oli tõesti häiriv. Teiseks ei saanud ma selle postamendi vajadusest aru. Pean kahjuks tõdema, et ma ei kuulanudki seda lugu eriti, nii et loo sõnum läks minust mööda.

Venemaa
Tänks Reikop, ma oleksingi selle patsitriki maha maganud, kui sa seda maininud poleks. Nii armas, kaksikud kiiguvad. Lõhikud oleks võinud aga veelgi kõrgemalt alata, oleks publikul veelgi põnevam vaadata olnud.

Aserbaidžaan
Ilus kleit oli. Ilus püromaan oli...

Ukraina
Jookseb nagu orav rattas. Huvitav, kui raske on koreograafiat seal rattas ilma kukkumata teha? Ma tahaks isegi proovida, aga see lõpeks arvatavasti katastroofiga. Või vähemalt sinikatega. Lugu ise oli selline tore poplugu nagu ikka, aga ainult natuke vana tundus... no mingi 10 aastat vana. Jah, siis oleks see päris hitt võinud olla.

Belgia
It ain't over till the fat lady sings... või antud juhul gentleman. Ma ei teagi, mida selle kõige peale kosta. Ma lihtsalt ootan järgmist.

Moldova
Ma ei saanudki aru, kas ta oli siis kangelanna või abivajaja. Kostüümi järgi vaadates oli ta natuke mõlemat. Taas üks patsitrikk. Ma arvan aga, et kui sa oma juuksepikendused niimoodi ära tõmmata saad, hakka parem uue juuksuri juures käima.

San Marino
Ma ei tea, ma tõesti ei tea. Võib-olla tuleks järgmine aasta keegi teine saata...

Portugal
Peaaegu olematud kleidid.Suured trummid. Emakeelne laul. Tuul. Vägev tuledeshow. No kõik põhikomponendid on olemas, nii et kõik on justkui korras.

Holland
See on siis tõeline muusika, mida kriitikud aga igavaks peavad. Ma ei tea, see oli täpselt minu teetass. Natuke nagu Lady Antebellum. Ameerika kantriedetabelis läheks sel lool üpris hästi.

Montenegro
Mind ei huvita see pikk mees, uisutaja oli palju huvitavam. Ja see tüüpiline taustalauljate solisti selja taha hiilimine... see on veidi creepy.

Ungari
Ma isegi ei tea, mida öelda. Selle loo üle ei saa nagu nalja teha, sest see oli nii tõsisel teemal. Twitteris oli näha, et see läks ka rahvale peale, nii et las ta siis jääda.

Inetu pardipoeg? See oli üks kõige igavamaid vahepalasid üldse. Päriselt. Kas keegi suudab mulle öelda, mitu korda ma Jedwardit veel nägema pean? Mulle tundub, et tänavune võistlus on üsna igav.

Edasi said: Montenegro, Ungari, Venemaa, Armeenia, Aserbaidžaan, San Marino, Ukraina, Rootsi, Holland, Island.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar