pühapäev, 6. detsember 2015

Teine advent ehk 10 rokkivat jõululaulu

Ilusat teist adventi! Täna üritan teis vaatamata vihmale ja tuulele jõulumeeleolu tekitada. Ma saan ise ka aru, et sopa asemel võiks juba lumi olla, aga üritame selle kuidagi üle elada. Äkki aitab meid selles muusika? Olen varemgi natuke teistsuguseid jõululaule tutvustanud ning teen seda ka täna. Sel korral rohkem sellised rokilikud lood.

1. The Darkness - Christmas Time (Don't Let The Bells End)
Te nägite seda ju ette. Juba esimesed sõnad - feigning joy and surprise at the gifts we despise - võtavad pühad kokku. Ärme üldse Justini pükstest rääkima hakkagi...

2. Wizzard - I Wish It Could Be Christmas Everyday
See video on nii lahe. Olid ajad, mil kõik videod olidki umbes-täpselt sellised. Palju ägedamad kui nii mõnedki praegused suured hitid.

3. Slade - Merry Xmas Everybody
Ma loodan, et see lugu tundub teile tuttav. Stiilsed kostüümid ja see habe. Top of the Pops on vist üks ägedamaid asju, mis britid kunagi teinud.

4. Elton John - Step Into Christmas
Vana hea Elton.

5. Jethro Tull - A Christmas Song
Jethro Tulli olete te ka siin juba kuulnud, sel korral siis jõululaul. Hey! Santa! Pass us that bottle, will you?

6. Tom Petty & The Heartbreakers - Christmas All Over Again
Tom Petty oma tuntud headuses.

7. Bob Seger & The Last Heard - Sock It To Me Santa 
See lugu on paljuski inspireeritud James Brownist, vähemalt stiili poolest.

8. Greg Lake - I Believe In Father Christmas
Emerson, Lake & Palmer peaks kõigile tuttav olema. Ma vähemalt loodan, et on. Tegelikult polnudki see otseselt jõululauluna mõeldud, aga mis teha.

9. The Kinks - Father Christmas
Kas pole mitte tore jõululaul? Mingid kaagid röövivad jõuluvana ja ähvardavad talle tappa anda, loob tõelise pühademeeleolu.

10. Queen - Thank God It's Christmas
Ma olen suur Queeni fänn ja kui kõik hästi läheb, siis õnnestub mul kahte praegugi tegevat bändiliiget oma silmaga näha. Muide, need kaks kirjutasid ka antud loo.

Kõige lõpuks pean lisama, et panin kokku väikese playlisti, kus peale ülaltoodud 10 loo on ka mõned teised siit blogist läbi käinud palad. Peale nende on ka selliseid, mida ma veel soovitada pole jõudnud. Kokku üle kolme tunni jõulumuusikat, mille seas pole küll vanu klassikalisi lugusid, aga seda huvitavam on. Minu väike kingitus teile.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar