reede, 22. august 2014

Because Raggedy Ann is in the closet picking posies

Olen lõpuks jõudnud selle tähtsa postituseni. Lubasin ta valmis teha ning tõestus ongi nüüd teie ees. Kaltsunuku tegemine polegi tegelikult raske ning hakkama saab igaüks, kes vähegi õmmelda oskab. Polnud see ka nii töömahukas nagu ma kartnud olin. Õmblemine iseenesest läks lausa ludinal.

Minu punapäine kaunitar on inspireeritud Emilie Autumn'ist.  Täpsemalt tema Opheliac "ajastu" välimusest - punase ja valge kombinatsioon. Isegi see väike süda põse peal on olemas. Lõiked on mitme erineva nuku lõigetest kokku pandud. Natuke siit ja natuke sealt..

Kuna tegu on ikkagi kaltsunukuga, siis on ta valmistatud riidejääkidest. Nagu üks õige kaltsunukk olema peabki. Juuksed on lõngast ning just nende tegemine võttiski kõige kauem aega. Eks süüdi oli ka natuke materjal, millest nukk tehtud sai. Too oleks võinud natuke kergem kangas olla, aga tagantjärele tarkus on täppisteadus. 

Tegemise käigus juhtus aga nii, et üks jalg on teisest natukene pikem. Seda ei pane õnneks aga eriti tähele. Riided käivad seljal takjakinnisega, nii et täitsa uhke värk. Peale pildil oleva kleidikese on nukul veel ka püksid ja pluus.

Seda, mis mu punapeast edasi saab, ei oska ma praegu öelda. Eks ta kogu riiuli peal mingi aeg tolmu, sest nukkudega mängimiseks olen ma siiski liiga suur...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar