laupäev, 31. detsember 2011

Sooner or later we'll be lookin' back on everything...


Aeg taas üks aasta kokku võtta. Pean kurbusega tõdema, et blogisin sel aastal üsnagi vähe. Päriselu hakkas vaikselt segama, mis muud. Nüüd siis aga iga kuu esimese postituse esimene lause.

Jaanuar
Ennustamine on tänamatu töö, aga praegu on aeg just seda teha.

Veebruar
Selle aasta esimesed.

Märts
For there's toast and honey

Aprill
Siit leidsin taaskord midagi toredat.

Mai
Mul tuli ilge tahtmine teiega veidi muusikat jagada.

Juuni
Suur oli mu õõvastus, kui eelmine nädal kaalule astusin.

Juuli
Palun väga vabandust, et viimasel ajal eriti kirjutanud ei ole.

August
...what a way to make a livin'

September
Mul on siiralt hea meel teile teatada, et ma olen veel elus ja terve.

Oktoober
The sound tires on my lips

November
Ja inimesed veel mõtlevad, miks mulle Sheldon meeldib.

Detsember
Ma olen kõigest kaks päeva tagasi tööl olnud, aga juba kahetsen, et nõustusin.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar