teisipäev, 2. veebruar 2010

faktid, faktid, faktid

1. Kas sa said nime kellegi järgi?
Mingi raamatutegelase järgi vist. Vähemalt nii ema räägib, aga ta räägib üldse palju asju.

2. Millal viimati nutsid?
Üleeile. Tegelikult on suur saavutus, et ma siia täna ei pea kirjutama.

3. Kas sulle meeldib su käekiri?
See ei meeldi mulle, aga ma ei vihka seda samuti. Eks ta üks kirbusitt ole.

4. Mis on su lemmik lõunasöök?
Mis see lõunasöök veel on?

5. Kas sul on lapsi?
Ei.

6. Kui sa oleksid teine inimene, kas oleksid endaga sõber?
Vaevalt. Ma olen kohutav inimene ju.

7. Kas oled tihti sarkastiline?
Kui mõnda eelnevat vastust vaadata, siis ehk saab teada ;)

8. Kas su kurgumandlid on eemaldatud?
Ma kirjutasin opist taastumisest isegi luuletuse.

9. Kas sooritaksid benji-hüppe?
Ilma benji-köieta :P

10. Millised on su lemmikmaisihelbed?
Täiesti tavalised maisihelbed või siis täisterahelbed. Kui keegi mulle magusaid pakub, siis selle saadan tavaliselt perse.

11. Kas seod paelad lahti, kui jalatsid ära võtad?
Oleneb, kui täis ma olen.

12. Kas pead end tugevaks?
Mis mõttes nagu tugevaks? Tõsta jaksan päris raskeid asju, ninaluu võin ka murda, aga mingi tühise asja pärast töinama võin ka pista.

13. Milline on su lemmikjäätis?
Tavaline vaniljejäätis. Eelistatult koorejäätis.

14. Mida märkad inimese juures esimesena?
Oleneb inimesest ja tema välimusest.

15. Roosa või punane?
Oranž või kollane?

16. Mis sulle enda juures kõige vähem meeldib?
See, kes peeglist vastu vaatab.

17. Mida igatsed kõige rohkem?
Kedagi, kelle sülle ronida.

18. Millise asja ostsid endale viimati?
Karbi Domino küpsiseid. Ma ei käi tihti poes.

19. Mida hetkel igatsed?
Une-Matit.

20. Mida viimati sõid?
Kes seda enam mäletab...vist oli juust.

21. Mida hetkel kuulad?
Hole - Use Once & Destroy

22. Kui oleksid rasvakriit, siis mis oleks sinu värv?
Ma keeldun olemast midagi, mille nimes on "rasv".

23. Lemmiklõhn?
Mitte miski ei saa selle lõhna vastu, mis on väljas pärast vihma.

24. Kellega telefonis viimati rääkisid?
Oma vennaga.

25. Parim spordiala, mida telekast jälgida?
Ma jälgin paljusid spordialasid telekast, aga ma ei ütleks, et üks teistest parem jälgida oleks.

26. Su juuksevärv?
Loomulik on pruun, aga praegu on peas ka punast ja musta.

27. Su silmade värv?
Roheline.

28. Kas kannad kontaktläätsi?
Pole vajadust.

29. Lemmiktoit?
Juust, juust ja veel kord juust. Ausõna, mul on toiduga imelikud suhted.

30. Kas õudusfilm või film õnneliku lõpuga?
Rohkem ikka õudusfilm.

31. Mis filmi viimati vaatasid?
SherryBaby

32. Mis värvi pluusi hetkel kannad?
Veinipunast pluusi ja helesinist fliisi.

33. Suvi või talv?
Aga mulle meeldib sügis kõige rohkem...

34. Kallistused või suudlused?
Ma olen viimasel ajal kohutavalt suur kallistaja olnud.

35. Lemmikmagustoit?
Kui leian, siis annan teada.

36. Mis raamatut hetkel loed?
Praegu pole ükski raamat pooleli. Tuleb vist raamatukokku jälle minna.

37. Mida su hiirematt kujutab?
Mitte kui midagi.

38. Mida viimati telekast vaatasid?
Uudiseid vist.

39. Lemmikheli?
Kasside nurrumine.

40. Rolling Stones või The Beatles?
Ma keeldun valimast, sest mulle meeldivad mõlemad.

41. Mis on kõige kaugem riik, kus oled puhkamas käinud?
Pole siiamaani Eestist välja saanud.

42. Kas sul on mõni eriline oskus või anne?
Võib-olla on see veel avastamata, aga ma kardan, et minus pole midagi erilist.

43. Kus sa sündisid?
Ikka haiglas. Kus siis veel?

44. Mitu istessetõusu suudad kahe minuti jooksul teha?
Ma pole üle lugenud. Praegu järele ka proovima ei hakka, sest see tunduks teistele imelik.

45. Millal tutvusid viimati uue inimesega?
Ei mäleta...

46.Ütle üks blogija, kellega kohtuksid reaalelus?
Neile kõigile endile on kasulikum minuga mitte kohtumine.

47. Üks blogija, kelle blogi võiks avaldada raamatuna ja sa ostaksid?
Kuna mul kunagi raha ei ole, siis ma nagunii ei saaks osta seda.

48.Kes oleksid järgmises elus, kas mees või naine?
Hermafrodiit?

49.Kui ei saa taaskehastuda inimesena, siis kellena?
Kassina, eelistatult musta kassina.

50.Kelle ankeete lugeda soovid, ütle vähemalt kümme nime?
Kümme esimest, kes seda siia lugema tulevad ;) Tegelikult ei saa mina kedagi millekski sundida, nii et härjal haaraku sarvist see, kes soovib.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar