pühapäev, 2. november 2014

Since I was a girl, I've been good at embroidery

Ilusat hingedepäeva teile! Kuna ma lubasin endale, et ühel kindlal teemal sõna ei võta, sest kõik kohad on niigi "eksperte" täis, siis ei jää mul muud üle, kui teiega oma tegemisi jagada. Möödunud kuul polnudki mul seda üht ja ainust projekti, vaid sai nokitsetud mitme asja kallal.

Enamasti sai tikitud, aga alustasin ka ühe suurema asjaga, millest kirjutan lähemalt siis, kui selle valmis saan. See peaks juhtuma üsna varsti, kui midagi muidugi vahele ei tule. Nagu te ise näete, siis olen juba vaikselt jõululainel. Ei, ma ei ole mingi jõuluhull, lihtsalt alustasin nende asjadega vara, sest ma tahan nad ikkagi enne pühi valmis saada. Mulle ei meeldi viimasel minutil tormata nagu peata kana.
Ärge muretsege, mul on peale nende jõulupildikeste üks tikkimistöö veel pooleli. Nii et ma pole veel täiesti aru kaotanud :) Peale selle kõige sai taas üks nuku õmmeldud. Täpselt selline nagu sooviti. Nüüd tuleb talle veel riided teha, aga see läheb tavaliselt kõige kiiremini.

Nüüd aga naasen oma suurprojekti juurde ning teie võiksite mõne küünla süüdata. See lausa sobib tänasesse sombusesse pühapäeva...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar