kolmapäev, 26. november 2014

I'll wear you like a Christmas sweater

Ma olen maininud, et mul on käsil üks suurem projekt. Või noh, oli. Võin uhkusega teatada, et olen selle valmis saanud. Pealkirja lugedes saab nii mõnigi aru, millega sel korral tegu on. Kudusin endale ühe toreda jõulukampsuni. Sellise klišeelikku nagu filmides ikka ja jälle näha saab.

Selle ilusa lumememme pildiga kampsiku kudumine polnudki nii lihtne kui esmapilgul tunduda võib. Seljaosa ja varrukad olid jah üsna kerged teha. Esiosaga oli aga hoopis teine lugu.

Enne kuduma hakkamist mõõtsin natuke siit-sealt ja tegin ilusti tööproovi. Viimase järgi arvutasin kõik silmuste arvud. Hea, et mu matemaatika veel roostes pole :)

Natuke läks matemaatikat vaja ka lumememme juures. Otsisin seda õiget pilti ja väikeste nippide abil sain pildist enam-vähem korraliku mustri tehtud. Ütlen ausalt, et see võtttis omajagu aega ning kindlasti oleks ka lihtsam moodus olnud. Siiski, miks minna otse, kui saab ka ringiga.

Esiosa kudumine võttiski kõige kauem aega. Mustri jälgimine ja kõik need lõngajooksud... Tükk aega ei taha enam midagi sellist teha. 

Peale detailide kudumist polnudki enam muud teha, kui need omavahel ühendada. Esimesena tegin õlaõmblused, seejärel sättisin varrukad paika. Siis õmblesin küljed ja varrukad kokku ning peaaegu valmis ta oligi. Viimasena kudusin toreda triibulise rullkrae. Peale seda oligi ainult viimistleda veel vaja. 

Nüüd on mu kampsun valmis. Üllataval kombel on see ka üpris soe. Nüüd võivad minu poolest need jõulud tulla...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar