esmaspäev, 2. detsember 2013

2. detsember: Plastmassist Imedemaa esimene kingiloos


Plastmassist Imedemaa sai kevadel 5 aastaseks ja ma tahtsin algul selle puhul midagi jagada, aga mul ei tulnud tol hetkel ühtegi head ideed. Pealegi, jõulukuu ongi kingituste tegemiseks parem aeg. Seesama väike armas jänkuke lähebki loosi. 


Jänkukese tegin ma algusest lõpuni ise. Ta on armsa roosa nina ja natuke kurbade silmadega. Tal on suur pea ja suur kohev saba, et ta ikka väga armas oleks. Jänku ei ole mõeldud mängimiseks, vaid ikka rohkem vaatamiseks. Ta on umbes 13 cm pikk, mis ebausklikele vist eriti ei sobi. Jänkule tuleb kaela ka ilus lips, aga pildi tegemise hetkeks polnud õige pael veel tee meie juurde leidnud. Küll ta leiab, jõulud on ikkagi imede aeg ;)

Väikese jänku uueks omanikuks saada on üsna lihtne. Tuleb täita vaid paar tingimust:
  •  jäta postituse alla kommentaar oma nime ja meiliaadressiga
  • kirjuta mulle ka tore jõulusoov või -salm 
Nii lihtne see ongi. Blogi follower olema ei pea, küll aga võib. Kõigi kommenteerijate vahel loosin välja ühe õnneliku, kes jõulud juba jänkuga veedab. Kingiloosi võitja selgub 16. detsembril. Siis on ikka lootust, et väike jänkuke tõesti jõuludeks kohale jõuab.

Ilusat jõulukuud ja õnne loosimises!

4 kommentaari:

  1. Nii armas!
    Minu jõulusoov on, et päkapikud oleks päriselt ka nii lahedad kui Viies legendis :P
    Aga sinu oma?

    VastaKustuta
  2. Kui sa seda armsat jänkut endale tahad, siis järgi reegleid, mis sest, et ma su nime ja meiliaadressi tean :D Kui veab, oled ainus pretendent.

    VastaKustuta
  3. Sellisest jänkukesest ära ei ütleks :P

    Helina L. helina-th@hotmail.com
    Soovin, et Sul tuleksid just sellised jõulud, mida sa kõige rohkem naudiksid.

    Samas tahaks teada, mida sa ise siiski kõige rohkem jõuludeks/-lt ootad :D

    VastaKustuta
  4. Ma soovin valgeid jõule, aga ilmataati see vist ei huvita.

    VastaKustuta