reede, 6. juuli 2012

It's July

Kuidagi märkamatult ongi juuli kätte jõudnud. Kuna ma olen ikka veel liiga laisk, et midagi siia kirjutada, siis näitan hoopis juulikuu esimestest päevadest pilte. 

Suur täiskuu

Kõige uuem pereliige

Ostsin selle ilusa raamatu juba juuni lõpus, aga pildi tegin alles nüüd.

Siin siis meie Pikachu pere.

Selle suve teised maasikad. Esimestest pilti ei teinud. Kahjuks pole oma aiast.

Maasikad ja nektariin. Tõeliselt mõnus vahepala.

Ma luban, et varsti tuleb ka mõni sisukam postitus. Mul on ju ikkagi puhkus ning jalgpalli EM on ka läbi. Kuigi jah, eks see U19 EM vajab ka natuke jälgimist :D Ja peenrad rohimist, hein tegemist jne. Ehk siis suvel on suhteliselt raske mind arvuti taha blogipostitust kirjutama saada, olgugi et meil see suvekene siiamaani üsna vihmaselt on möödunud.

Igatahes nautige suve ja varsti hakkan ma jälle vinguma ja hädaldama. Selles võite kindlad olla. 

Laters!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar