esmaspäev, 6. veebruar 2012

the kids are alright

Lubaduse huvitavamat elu elada olen ma nüüdseks juba täide viinud. Nädala viimased tööpäevad venisid ikka üsna pikaks, 12 ja 15 tundi. Väga tore on hommikul kell kaheksa lasteaeda minna ning kella neljast kooli koristama hakata. Kõige toredam kogu asja juures on see, et sa pole öösel magada saanud. Ma ei saa ise ka aru, kuidas ma need kaks päeva üle elasin, aga tõsi on see, et ma olen veel elus ja ühes tükis. Ma ei saa öelda, et ma terve olen, sest kahjuks pole see nii, aga sellest hiljem (või mitte kunagi).

Võib-olla pean tõesti õppima ei ütlema, aga õnneks ei kahetse ma seekord, et nõustusin. Kuna külma ilma tõttu oli vähem lapsi ka lasteaias, siis oli see üsna normaalne. Pealegi meeldin ma mingil imelikul põhjusel lastele. Ise ei saa ma küll aru, miks peaks ma üldse kellelegi meeldima. Võib-olla on mu lõust lihtsalt nii naljakas või midagi. Lasteaia õpetaja abi olla polegi nii hirmus, soovitan kõigile, kellele lapsed meeldivad. Neile, kes lapsi vihkavad, on selline töö vastunäidustatud. Toitu serveerida, nõusid pesta, koristada ja voodilinu vahetada peaksid kõik oskama. Ükski tegevus pole ju kontimurdev. Külmaga õue ei minda, soojema ilmaga tuleb aidata lastel ka riidesse panna, sest seda ise tehes on kapuutsid näo ees ja vasaku jala saabas paremas jalas.

Armas on aga see, et esimese päeva lõpuks küsiti kasvatajalt, kas mina siis enam ei käi, kui nende tavaline "tädi" terveks saab. Selline asi teeb ka minusuguse jääkuninganna südame soojaks. Hiljem kuulsin, et lapsed olid veel kaklema läinud, sest kõik tahtsid minu joonistatud pilti endale. Joonista siis veel laste käsu palve peale printsesse ja losse ja lilli. Tahad head teha, aga pärast lendab verd ja pisaraid. Ei, ärge muretsege, füüsiliseks vägivallaks ei läinud, lapsed lihtsalt vaidlesid ja igaüks tahtis pilti endale. Ma arvan, et pildist poleks midagi järgi jäänud, kui nad olekski päriselt karvupidi kokku läinud.

Tegelikult peaksin ma praegu magama ning hommikul kell pool seitse üles ärkama, aga ma ei ole hetkel kindel, et sellest asja saab. Nagu ma eespool mainisin, siis pole ma hetkel just päris terve...

1 kommentaar:

  1. Awww. Cute!
    Nagunii käisid väljas lumeinglit tegemas, et sa jälle haige oled. Get well soon!

    VastaKustuta