kolmapäev, 11. jaanuar 2012

It’s black or green or inbetween, sometimes it looks like weed

Detsembris ostsin ma endale paar väikest teega seotud asjakest. Esimesena leidis tee minuni teepakialus. See on ilusti kannukujuline ja puha. Mulle meeldis see rohkem, kui teine, mis oli ümmargusem ning millele oli "TEA" peale kirjutatud. Peale jõule ostsin ma endale teesõela, mis on ilusas punases tassis. Sõela küljes on väike muffin, mis siis tassist välja ikka jääb. (Juhuks, kui keegi ise selle peale ei tulnud.)

Vasakpoolsel pildil on üks mu lemmikjooke - mustsõstra ürdijook. Mõnusa lõhnaga energiapomm. Kuna see on veidi hapuka maitsega, siis soovitan magusaarmastajatel mesi või suhkur käepärast hoida. Samal pildil on veel Hixi kingitus mulle, genmaicha ehk pruuni riisi tee. Seda kutsutakse ka popcorniteeks. Lõhn pole just kõige parem, aga maitse iseenesest on küll. Parempoolsel pildil on mate koos lisanditega. Näiteks on seal ananassi ja teisi puuvilju. Valges pakis on kookosetee. Tegu kõige tavalisema musta teega, millele on lisatud kookost ja isegi rukkilille. Kookoselõhn täidab ruumi, kui tee tõmbab ning kookos teeb tee magusamaks. Minu arvates on tee lausa kreemja maitsega.
Genmaicha
Mate

Naersin juba, et meil on kööki veel ühte kappi vaja, sest kõik need teed võtavad üsnagi palju ruumi. Peale nende, mis piltidel, on mul veel mitu taimeteed. Lisaks on veel kõik need erinevad pakiteed.

Vahel mõtlen, et peaks lausa uue märksõna olemasolevatele lisama. Selleks oleks muidugi tee, et kõik teesõbrad mu teeteemalised postitused ilusti-kenasti üles leiaks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar