neljapäev, 13. jaanuar 2011

I don't know what's wrong with me

Yearning by Sirje Protsin-Petersen
It doesn't really matter where it all began
All I know
I was covered in darkness
Covered in darkness

Turning pages over

Run away to nowhere
And it's hard to take control
When your enemy's old and afraid of you
You'll discover that the monster you were running from
Is the monster in you

Ma ju ütlesin, et see hea tunne ei kesta kaua.

Tegelikult on kõik justkui korras, aga nagu ei ole ka. Miski on valesti ja ma ei saa aru mis. Miski häirib mind ja ma ei tea mis. Ma tunnen end üsna veidralt. Loomulikult aitavad sellele kaasa magamatus, stress ja seljavalu, aga see pole see... 

Miks ei või miski kunagi hästi olla?

2 kommentaari:

  1. tervitused maali autorilt!

    VastaKustuta
  2. Milline au :)
    Loodetavasti te ei pahanda, kui edaspidigi mõne teie maali oma postituse illustratsiooniks panen. Mulle hakkasid need lihtsalt nii meeldima.

    VastaKustuta