teisipäev, 28. detsember 2010

She spends another quiet evening alone

Candy orange, the color of my luxury vehicle
I'm hungry like a hippo, eating shrimps and stuff

Peale pikki jõulupühi oli eile tõesti hea kerget salatit süüa ja siidrit juua. Tekitas kohe parema tunde, kui kõik need seapraed ja verivorstid.

Nii ma siis veetsingi oma eilse õhtu vaikselt ja üksi. Kõrvaklappides mängis hea muusika ning siider tekitas mõnusa buzzi. Veidi napsine, nagu mu sõbranna ütleks. Kahjuks läheb mul vaja rohkem kui üks siider, et korralikult täis jääda...palju rohkem.

Kas teate, kui lahe on vaadata jõulutulede peegeldust siidripudelil, kui ise siidrit jood? Kas teate, kui mõnus on igale loole kaasa laulda ja voodi peal hüpata? Kas teate, kui hea tunne on pikali visata ja mõelda, et elu on tegelikult ju ilus? Jälle küsin ma tobedaid küsimusi. Loll komme, mis muud...

2 kommentaari:

  1. Mina tean! :D
    Välja arvatud ehk see voodil hüppamise osa, sest mul on uus voodi ja ma olen raske ja peale hüppamist poleks ei voodi ega elu enam natuke aega kuigi ilusad :D

    VastaKustuta
  2. Mul on vana voodi, millel on toestuseks ühe koha peal isegi tellised, sest muidu ma leiaks end mõnel hommikul lihtsalt põrandalt, aga ma ikka hüppan vahel voodi peal nagu väike laps :D

    VastaKustuta